  • Data: 2002-12-05 23:47:40
    Temat: spółka z o.o. porada.
    Od: "leo59" <l...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam taki problem:
    przyjaciel zwrócił się do mnie z taką sprawą: chce przystąpić do spółki z
    o.o. o kapitale 50 000 zł z udziałami 25%. Jednak z różnych względów nie
    może uczynić tego na swoje nazwisko ani nikogo z najbliższej rodziny.
    Ponieważ jak mówi ma do mnie pełne zaufanie poprosił mnie żebym firmował to
    swoim nazwiskiem. Tzn. on wykłada kase , a ja mam tam być jako udziałowiec
    nie będący w zarządzie spółki. I tu moje pytanie , ponieważ mam ogromny dług
    wdzięczności w stosunku do niego nie chciał bym mu odmówić tej przysługi ale
    nie wiem jakie niebezpieczeństwa mogą mnie spotkać. Proszę o poradę kogoś
    kto zna się na zasadach działania takich spółek, bo ja jestem w tym temacie
    zupełnie zielony.