  • Data: 2002-12-10 21:57:54
    Temat: Re: spółka z o.o. porada.
    Od: "Baton" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    napisał w wiadomości
    news:Pine.LNX.4.21.0212102233470.26235-100000@irys.s
    tanpol.com.pl...
    > Wytłumacz mi tylko co się dzieje w poniższym przypadku:
    > - 3 udziały nominalne w rękach osób fizycznych
    > - 2 udziały nominalne w rękach S.A.
    >
    > To co, sąd zarządza przekształcenie S.A. w osobę fizyczną ? ;)
    > (bo 'fizyczni' twierdzą że nie dopłacą i już).

    To nie o to chodzi ;)))
    Sytuacja: sp. z o.o. ma kapital zakladowy 50KPLN, nie ma kapitalu zapasowego
    ani rezerwowego. W roku obrachunkowym wykazuje strate 20KPLN. Zbiera sie WZA
    i wspolnicy mowia: "nie pokrywamy straty". Zarzad wysyla bilans do KRSu... i
    co w nim pisze? Jak okresla wysokosc kapitalu zakladowgo: 30KPLN gotowka +
    20KPLN strata... ? I co sp. z o.o. ma nadal kapital zakladowy w wysokosci
    50PLN czy tez 30KPLN, no ale 50KPLN to minimum dla sp. z o.o. wiec jak?

    > Albo dla odmiany - firma ma majątek. Psa konkretnie, może być
    > rasowy odbiegając (niewiele) od kawału z bacą. Wart zdaniem firmy
    > (pies, nie baca :)) 45000... ;)

    a baca 5000 i jest git ;))))))))))

    pozdrawiam

    Baton