    From: "Ewa" <c...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: spadek? jak udowodnic?
    Date: Mon, 17 Nov 2003 14:31:30 +0000 (UTC)

    Witam. Moze moje pytanie wyda sie dziwne, ale jednak. Sprobuje opisac
    wszystko po kolei. Ojciez moj rozwiodl sie ze swoja zona, czyli moja matka
    jak mialam 10 lat, teraz mam 28. Przez caly czas placil regularnie alimenty
    (dosyc wysokie), takze przez caly czas mieszkalam z mama, ktorej zostawil po
    rozwodzie cale mieszkanie lacznie z wyposazeniem oraz samochod. W 2 lata po
    rozwodzie zwiazal sie z kobieta, mileli wspolnie jedno dziecko (przyrodni
    brat), jednak z owa Pania nie zawarł formalnie małżeństwa.Podczas owego
    konkubinatu, moj ojciec z pania X (tak nazwijmy ja) wykonczyl dom (dom w
    spadku dostala X po swoim ojcu - stan surowy). Na wykonczemie domu ojciec z
    pania X wzieli wsolnie kredyt pod zastaw domu (hipoteka), fak. wszystkie
    jednak byly wystawiane na pania X. Ojciec moj w domu byl tylko zameldowany,
    zmarł, potem zmarła pani X. Dom lacznie z dzalka przypadl synowi tej pani.
    Czy takze mnie nalezy sie jakis zachowek? Ewentualnie jakas czesc majatku???
    Jak to udowodnic?
    Prosze o odpowiedz w miare szybko.
    Pozdrawiam
    Ewa