  • Data: 2003-11-17 18:04:03
    Temat: Re: spadek? jak udowodnic?
    Od: Wojtek Szweicer <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2003-11-17 15:31 Ewa napisał(a):

> [...]
    >rozwodzie zwiazal sie z kobieta, mileli wspolnie jedno dziecko (przyrodni
    >brat), jednak z owa Pania nie zawarł formalnie małżeństwa.Podczas owego
    >konkubinatu, moj ojciec z pania X (tak nazwijmy ja) wykonczyl dom (dom w
    >spadku dostala X po swoim ojcu - stan surowy). Na wykonczemie domu ojciec z
    >pania X wzieli wsolnie kredyt pod zastaw domu (hipoteka), fak. wszystkie
    >jednak byly wystawiane na pania X. Ojciec moj w domu byl tylko zameldowany,
    >zmarł, potem zmarła pani X. Dom lacznie z dzalka przypadl synowi tej pani.

    Wg mnie, po śmierci pani ojca dziedziczą po równo pani i brat, chyba, że
    ojciec zostawił testament.

    >Czy takze mnie nalezy sie jakis zachowek? Ewentualnie jakas czesc majatku???

    Chyba tak, rodzinie chyba coś zawsze przysługuje, ale niech się ktoś
    inny wypowie.

    >Jak to udowodnic?

    Metryką urodzenia?
    - Szwejk

    --
    www.republika.pl/portfoljo (o mnie)
    www.wielkawojna.prv.pl (1914-18)

    Ceterum censeo Carthaginem esse delendam! (Cato)