  • Data: 2004-03-30 01:16:06
    Temat: spadek
    Od: "romeo" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    jestem współwłaścicielem mieszkania a nie mogę do niego wchodzić
    Po śmierci taty pozostało mieszkanie.W dniu śmierci siostra zabrała klucze i
    od ponad roku nie mogę tam się dostać.Po pierwszej sprawie nabyłem połowę
    masy spadkowej w skład której wchodzi ten lokal.Co robić ?.Ja nie mam gdze
    mieszkać ,nie mam meldunku a w związku z tym nie mogę się zatrudnić ani
    podjąć działalność gospodarczą.Ubiegłą zimę spędziłem w domku na działce bez
    wody(zamarzła).Ogrzewałem się piecykami elektrycznymi i wpadłem w okropne
    długi.Lada dzień wyłączą mi energię.Czy mam szansę wejść do tego mieszkania
    ?.Czy następna zima ma mnie wykończyć?Proszę o pomoc. Romeo