    From: ewani<c...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: sms
    Date: Mon, 23 Jan 2006 14:46:25 +0000 (UTC)
    Sender: u...@p...info

    Chyba mialam problem z wyslaniem posta...ponowna próba...Otoz zakonczylam dosc
    burzliwa znajomosc z męczyzną.Kilkanascie spotkan i ozywiona ,zwlaszcza z mojej
    strony, smsowa korespondencja.Podziekowal za znajomosc, osmielil sie jeszcze
    wyslac po tym smsy o erotycznej tresci, po czym stwierdzil,ze znalazl kobiete
    swego zycia i zegna mnie na zawsze.Przyznam,ze sie rozszalalam.Wyslalam przez
    kikla dni serie nienajgrzeczniejszych smsow i skonstatowalam,ze jesli nie
    uslysze slowa przepraszam, zadam sobie trudu , by w jego domu , badz w
    publicznym miejscu, strzelic go w pysk.Jego odpowiedz brzmiala:czekam na
    bilingi, mam wszystkie smsy w tel., jesli sie nie opamietasz z pisaniem, zloze
    pozew do sadu o nekanie, grozby pobicia, zadoscuczynienie w kwocie 200 tys. pln,
    dozor policyjny, pismo adwokata do mojego szefa,a kazdy kolejny sms potraktuje,
    jako naruszenie prywatnosci.Czy powinnam usilowac go przeprosic, tylko jaka
    droga, czy to odwiedzie go od wszczecia sadowych procedur?Co mi grozi w
    konsekwencji?

    -> http://usenet.pomocprawna.info