  • 11. Data: 2007-01-27 20:22:01
    Temat: Re: sluzba wojskowa po studiach
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Karol MARCHEWKA" <k...@-...pl> wrote in message
    news:epg65l$8dj$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > W oczach pracodawcy osoba, która odbyła przeszkolenie wojskowe i dała
    > sobie radę jest bardziej zaradna życiowo, odporniejsza na trudy życiowe,
    > nie ma problemów adaptacyjnych w nowym środowisku itd
    >
    > Ktoś kto został przeniesiony do rezerwy bez odbycia służby wojskowej to
    > lawirant, który kombinował jak mógł aby w kamasze nie pójść - skoro migał
    > się tam to i będzie się migał w pracy.
    >
    > Zdaję sobie sprawę, że dla wielu ludzi to co piszę to abstrakcja ale na
    > szczęsie coraz częściej taki tok myślenia pracodawców staje się coraz
    > powszechniejszy.

    Ty chyba śmieszny jesteś.
    Pracodawcy to zwisa, czy człowiek ukończył jakies przeszkolenie czy nie.
    Liczy się wiedza i osobowość człowieka, a jakieś durne przeszkolenie
    wojskowe zostaje spuszczone do kosza w pierwszej kolejności.
    Sierota, która dała się naciągnąć na przeszkolenie wojskowe i nie potrafiła
    się od tego wykręcić to dopiero nie nadaje się do roboty.

  • 12. Data: 2007-01-27 22:26:49
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    Jasko Bartnik wrote:
    > Przepustka na chrzest wlasnego dziecka albo sam okres porodu?

    Niestety, tylko na poczęcie ;)

    -------------------+
    -------------------+

  • 13. Data: 2007-01-28 06:44:13
    Od: Karol MARCHEWKA <k...@-...pl>

    Paweł Sakowski napisał(a):

    > Niestety, tylko na poczęcie ;)

    a gdyby się trafiły trojaczki, czworaczki ...

    to na *pocięcie* ... żyletką, tyle, że wzdłuż żył bo wtedy gorzej odratować :-)

    Karol MARCHEWKA

    troszkę więcej o mnie na stronie www.marchewka.za.pl
    Jeżeli piszesz na priv z adresu email wytnij tekst "-SPAMEROM-STOP-"

  • 14. Data: 2007-01-28 06:47:10
    Od: Karol MARCHEWKA <k...@-...pl>

    witek napisał(a):

    > Ty chyba śmieszny jesteś.

    Faktycznie znajomi mówią, że mam poczucie humoru :-)

> [...]
    > Sierota, która dała się naciągnąć na przeszkolenie wojskowe i nie potrafiła
    > się od tego wykręcić to dopiero nie nadaje się do roboty.

    Widzę, że jesteś w tej grupie ludzi, którzy jeszcze są w większości o której pisałem
    w poprzednim
    poście, ale tracicie członków... :-)

    Odpowiedz sobie na jedno pytanie - skoro absolwenci szkół wyższych są przenoszeni do
    rezerwy to po
    co ich całe zastępy ( ok 2000-2500 ) co roku przekracza bramy koszar?

  • 15. Data: 2007-01-28 14:07:37
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    > Widzę, że jesteś w tej grupie ludzi, którzy jeszcze są w większości o
    > której pisałem w poprzednim poście, ale tracicie członków... :-)

    Niestety masz pecha. Nie trafiłeś.
    Natomiast to ty masz zastane myślenie, bo ci dali władzę przekładania kartek
    i czujesz sie bardzo ważny.

    > Odpowiedz sobie na jedno pytanie - skoro absolwenci szkół wyższych są
    > przenoszeni do rezerwy to po co ich całe zastępy ( ok 2000-2500 ) co roku
    > przekracza bramy koszar?

    Aleś. Walnął. A potrafisz powiedzieć jaki to odsetek absolwentów? Napisz w
    promilach, bo jak napiszesz w procentach, to będziesz musiał użyć dużej
    ilości zer.

  • 16. Data: 2007-01-28 15:19:40
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg>

    Paweł Sakowski wrote:

    > Niestety, tylko na poczęcie ;)

    Cała ciąża - kat. B, a jak ktoś jest lotnikiem to jeszcze 3 miesiące po
    porodzie.

    Dz.U. 2006 nr 211 poz. 1557

    BP, NMSP :)
    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kubiak

  • 17. Data: 2007-01-28 18:38:12
    Od: Karol MARCHEWKA <k...@-...pl>

    witek napisał(a):

    > Aleś. Walnął. A potrafisz powiedzieć jaki to odsetek absolwentów? Napisz w
    > promilach, bo jak napiszesz w procentach, to będziesz musiał użyć dużej
    > ilości zer.

    W każdego Windows'a wbudowany jest kalkulator. Jego obsługa nie jest zbyt
    skomplikowana więc sądzę,
    że z całą pewnością dasz sobie radę z tak prostym obliczeniem.

    Jeżeli korzystasz z WinXP najpierw kliknij START - WSZYSTKIE PROGRAMY - AKCESORIA i
    na końcu
    KALKULATOR - dalej pójdzie już z górki :-)

  • 18. Data: 2007-01-28 21:05:37
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

> [...]
    >
    > Jeżeli korzystasz z WinXP najpierw kliknij START - WSZYSTKIE PROGRAMY -
    > AKCESORIA i na końcu KALKULATOR - dalej pójdzie już z górki :-)

    Dzięki za wskazanie kalkulatora, bo miałem kłopoty ze znalezieniem.

    Liczba absolwentów szkóły wyższych 2003/2004 : 384 tyś.
    ty coś wspomniałeś o 2.5 tyś garnących się do wojska.

    Przy uzyciu wskazanego przez ciebie kalkulatora wyszło mi że 0.65 % sierot
    sama pcha się do tej chorej instytucji zwanej wojsko.

    O ile uzwglednić tylko absolwentów szkół wyższych dziennych to wyjdzie
    1.74%

    Jak weźmiesz nowsze dane, to ci wyjdzie jeszcze mniej.

    Więc zanim coś nastepnego mądrego napiszesz o swojej chwalebnej roli i
    ilości chętnych do przeszkolenia, to zapoznaj się ze statystykami i uzyj
    kalkulatora, którym tak fantastycznie umiesz sie posługiwać.
    Narazie piszesz bzdury

  • 19. Data: 2007-01-28 21:20:11
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>

    Dnia 28-01-2007 o 16:19:40 Piotr Kubiak <p...@m...liamg>
    napisał(a):

    > Cała ciąża - kat. B, a jak ktoś jest lotnikiem to jeszcze 3 miesiące po
    > porodzie.

    Paragraf 88 ... ale chodzilo mi o porod zony a nie wlasny. Jako mezczyzna
    mialbym utrudnione zadanie z porodem wlasnym ;)

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.

  • 20. Data: 2007-01-28 23:44:01
    Od: zly <b...@p...fm>

    Dnia Sun, 28 Jan 2007 15:05:37 -0600, witek napisał(a):

    > Jak weźmiesz nowsze dane, to ci wyjdzie jeszcze mniej.

    I okaze sie, ze to ludzie dla ktorych wojsko jest jedyna szansa na
    jakikolwiek zarobek...
    --
    marcin