  • 11. Data: 2008-09-05 08:39:12
    Temat: Re: skrzynki pocztowe
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    3. Biegania na poczte i stania w tasiemcowej kolejce po odbiór grubszego listu, który
    mieścił się w starej skrzynece, a do nowej
    euroskrzynki nie wejdzie przez szparę.
    JaC

  • 12. Data: 2008-09-05 08:39:44
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    A gdzie cytat? ;)

  • 13. Data: 2008-09-05 08:46:12
    Od: "Szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "*piotr'ek*" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

    > No ciekawe skąd je ma... bardzo ciekawe...

    chocby z funduszu remontowo budowlanego ktory sie placi co miesiac w czynszu

  • 14. Data: 2008-09-05 09:00:43
    Od: Ludek Vasta <q...@X...onet.pl>

    Samotnik wrote:
    > Ale teraz każdy wrzuca DO skrzynki. Ja to już nie raz wyrzuciłem awizo wraz
    > z plikiem gówno wartych gazetek z supermarketów, bo znajdowało się pomiędzy
    > nimi. Teraz to ja już biorę tę stertę szajsu do mieszkania i przeglądam,

    Itp.

    Sczerze mowiac, nie rozumiem tych emocji w sprawie skrzynek pocztowych.

    W Czechach (Czechoslowacji) byly w domach od zawsze skrzynki pocztowe,
    do ktorych mial dostep kazdy. Kolega z klasy mi w mojej nieobecnosci
    mogl w skrzynce zostawic zeszyt, ktory mu pozyczylem. Ja z kolei moglem
    zostawic komus jakas wiadomosc w skrzynce. Oczywiscie po 1989 r. zaczely
    sie pojawiac roznego rodzaju ulotki i reklamy. Jak wygladaja skrzynki
    pocztowe w Czechach, mozna zobaczyc na
    http://ludek.fotolog.pl/skrzynki-pocztowe-w-polsce-i
    -w-czechach,1233965,link.html
    (wpis lipca zeszlego roku).

    Ludek

  • 15. Data: 2008-09-05 09:03:21
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > chocby z funduszu remontowo budowlanego ktory sie placi co miesiac w czynszu

    No widzisz... czyli z Twojej kasy - mało bo mało, ale zawsze - bo jónia kazała.

    *piotr'ek*

  • 16. Data: 2008-09-05 09:10:18
    Od: "Szerszen" <s...@t...pl>

    > No widzisz... czyli z Twojej kasy - mało bo mało, ale zawsze - bo jónia
    > kazała.

    a czy ja napisalem cos innego, napisalem tylko ze jak jest ze spoldzielni to
    tego nie odczuje, czytaj ze zrozumieniem

  • 17. Data: 2008-09-05 09:11:13
    Od: "Szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Ludek Vasta" <q...@X...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Sczerze mowiac, nie rozumiem tych emocji w sprawie skrzynek pocztowych.

    to juz taka nasza narodowa przypadlosc :)

  • 18. Data: 2008-09-05 09:16:49
    Od: Ludek Vasta <q...@X...onet.pl>

    Szerszen wrote:
    > to juz taka nasza narodowa przypadlosc :)

    Aha, w takim razie juz nie przeszkadzam. :-)

    Ludek

  • 19. Data: 2008-09-05 09:47:59
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Kto w młodości nie był narodowcem, ten na starość będzie socjalistą ;-)
    JaC

    -----

  • 20. Data: 2008-09-05 14:13:51
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    *piotr'ek* wrote:

    > Jeszcze będziesz pomstowała na te nowe skrzynki z dwóch powodów:
    > 1. Spamu
    > 2. Kosztów, bo Ty za nie zapłacisz.
    > Na szczęście moja wspólnota zagłosowała NIE i nowych skrzynek nie będzie, chyba, że
    UE posponsoruje.

    twoja wspólnota zagłosowała na "nie"?
    Macie wy tam jakiegoś prawnika w tej wspólnocie.
    To albo niech was uświadomi, albo go natychmiast zwolnijcie.
    Albo to ty bredziesz jak zwykle.