  • Data: 2005-05-21 06:50:01
    Temat: skarga na policjanta
    Od: "D852" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.
    Chciałbym prosić o poradę w nstępującej kwestii :
    Gdzie można złożyć skargę na policjanta ( w sprawie pobicia ) ?
    Złożenie takiego wniosku do lokalnego komisariatu na 100% urwie łeb sprawie
    ( kolesie nawzajem się kryją ).
    Czy jest jakiś lepszy sposób ( trochę bardziej niezależny organ ) ?
    Czy mam prawo domagać się od dyżurnego na komisariacie informacji na temat
    tego, kto w danych godzinach był "w rewirze" ?
    ( próbowałem ustalić nazwiska funkcjonariuszy - otrzymałem informację, że to
    tajne, a jak będę za bardzo wnikał to mnie zatrzymają do wyjaśnienia ).

    Wiem, że to kwestie nie związane bezpośrednio z prawem, ale może pomożecie
    ( mam taką nadzieję ).
    Chodzi tu o moje niepisane prawo do poczucia bezpieczeństwa w obecności
    policji.