  • Data: 2005-02-20 19:27:24
    Temat: skarga do trybunalu w starsburgu- pytanie
    Od: Fumfol <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!

    Zwracam sie z pytaniem bo nigdzi enie moglam znalezc odpowiedzi.
    Jestem oskarzycielem posilkowym w procesie karnym . Rzecz dotyczy
    zaniedbani alekarzy, ktorzy przyczynili sie do smierci mojego dziecka.
    Pomimo uplywu 7! lat sprawa nadal jest w I instancji. Czy moge jako
    oskarzyciel posilkowy wniesc skarge do trybunalu w Strasburgu?
    Gdyby to byla sprawa cywilna to widze ze nie ma problemu ale jak to jest
    w sprawach karnych?

    Pozdrawiam

    Ania