  • 1. Data: 2006-12-06 20:58:44
    Temat: serwis nie chce oddać laptopa
    Od: "Bartosz Kowalski" <b...@p...onet.pl>

    Wiatm
    mam taki dziwny problem

    5 października tego roku oddałem laptopa do serwisu komputerowego, dostałem
    pokwitowanie ( nie pisało na nim terminu zwrotu sprzetu)

    jest 6 grudnia, a ja sie nie mogę doprosić od firmy laptopa ( juz chce nawet
    ten uszkodzony...) - tyle dobrze, że HDD wyciągnąłem - kto wie co taka
    nierzetelna firma mogłaby z nim zrobić

    tłumaczą się " myśmy ten latop dali do ekspertyzy przez inną firmę, ponieważ
    uszkodzenie jest na tyle poważne, że nie możemy tego naprawić" ...w sumie co
    mnie to obchodzi... chyba jest jakiś ustawowy czas przewidziany na
    naprawę/ogledziny ?

    w jaki sposób mogę domagać się zwrotu sprzętu, jak i czym ich postraszyć -
    już mi sie nie chce do nich jeździć...( może jakieś pisma?)

    ile czekać na odpowiedź i ...co dalej ?

    Bartek

  • 2. Data: 2006-12-06 22:35:39
    Temat: Re: serwis nie chce oddać laptopa
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 06.12.2006 Bartosz Kowalski <b...@p...onet.pl> napisał/a:
> [...]
    > uszkodzenie jest na tyle poważne, że nie możemy tego naprawić" ...w sumie co
    > mnie to obchodzi... chyba jest jakiś ustawowy czas przewidziany na

    Na ogół nie ma, ale że nic nie napisałeś kto Ty jesteś (konsument?
    przedsiębiorca?) i czy jest to reklamacja czy też po prostu naprawa, to
    trudno mówić o szczegółach.

    > w jaki sposób mogę domagać się zwrotu sprzętu, jak i czym ich postraszyć -
    > już mi sie nie chce do nich jeździć...( może jakieś pisma?)

    Wezwij ich pisemnie (polec. za potw. odb.) do wydania twoaru w terminie
    np. 7 dni.

    --
    Marcin

  • 3. Data: 2006-12-07 07:51:10
    Od: "Bartosz Kowalski" <b...@p...onet.pl>

    > Na ogół nie ma, ale że nic nie napisałeś kto Ty jesteś (konsument?
    > przedsiębiorca?) i czy jest to reklamacja czy też po prostu naprawa, to
    > trudno mówić o szczegółach.

    Zwykła, prywatna osoba
    sprzęt oddany do naprawy (nie reklamacja)

    Dziękuje za podpowiedź
    Bartek