-
1. Data: 2006-12-06 20:58:44
Temat: serwis nie chce oddać laptopa
Od: "Bartosz Kowalski" <b...@p...onet.pl>
Wiatm
mam taki dziwny problem
5 października tego roku oddałem laptopa do serwisu komputerowego, dostałem
pokwitowanie ( nie pisało na nim terminu zwrotu sprzetu)
jest 6 grudnia, a ja sie nie mogę doprosić od firmy laptopa ( juz chce nawet
ten uszkodzony...) - tyle dobrze, że HDD wyciągnąłem - kto wie co taka
nierzetelna firma mogłaby z nim zrobić
tłumaczą się " myśmy ten latop dali do ekspertyzy przez inną firmę, ponieważ
uszkodzenie jest na tyle poważne, że nie możemy tego naprawić" ...w sumie co
mnie to obchodzi... chyba jest jakiś ustawowy czas przewidziany na
naprawę/ogledziny ?
w jaki sposób mogę domagać się zwrotu sprzętu, jak i czym ich postraszyć -
już mi sie nie chce do nich jeździć...( może jakieś pisma?)
ile czekać na odpowiedź i ...co dalej ?
Bartek
-
2. Data: 2006-12-06 22:35:39
Temat: Re: serwis nie chce oddać laptopa
Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>
Dnia 06.12.2006 Bartosz Kowalski <b...@p...onet.pl> napisał/a:
> 5 października tego roku oddałem laptopa do serwisu komputerowego, dostałem
> pokwitowanie ( nie pisało na nim terminu zwrotu sprzetu)
> jest 6 grudnia, a ja sie nie mogę doprosić od firmy laptopa ( juz chce nawet
[..]
> tłumaczą się " myśmy ten latop dali do ekspertyzy przez inną firmę, ponieważ
> uszkodzenie jest na tyle poważne, że nie możemy tego naprawić" ...w sumie co
> mnie to obchodzi... chyba jest jakiś ustawowy czas przewidziany na
> naprawę/ogledziny ?
Na ogół nie ma, ale że nic nie napisałeś kto Ty jesteś (konsument?
przedsiębiorca?) i czy jest to reklamacja czy też po prostu naprawa, to
trudno mówić o szczegółach.
> w jaki sposób mogę domagać się zwrotu sprzętu, jak i czym ich postraszyć -
> już mi sie nie chce do nich jeździć...( może jakieś pisma?)
Wezwij ich pisemnie (polec. za potw. odb.) do wydania twoaru w terminie
np. 7 dni.
--
Marcin
-
3. Data: 2006-12-07 07:51:10
Temat: Re: serwis nie chce oddać laptopa
Od: "Bartosz Kowalski" <b...@p...onet.pl>
> Na ogół nie ma, ale że nic nie napisałeś kto Ty jesteś (konsument?
> przedsiębiorca?) i czy jest to reklamacja czy też po prostu naprawa, to
> trudno mówić o szczegółach.
Zwykła, prywatna osoba
sprzęt oddany do naprawy (nie reklamacja)
Dziękuje za podpowiedź
Bartek