    From: "Bartosz Kowalski" <b...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: serwis nie chce oddać laptopa
    Date: Wed, 6 Dec 2006 21:58:44 +0100

    Wiatm
    mam taki dziwny problem

    5 października tego roku oddałem laptopa do serwisu komputerowego, dostałem
    pokwitowanie ( nie pisało na nim terminu zwrotu sprzetu)

    jest 6 grudnia, a ja sie nie mogę doprosić od firmy laptopa ( juz chce nawet
    ten uszkodzony...) - tyle dobrze, że HDD wyciągnąłem - kto wie co taka
    nierzetelna firma mogłaby z nim zrobić

    tłumaczą się " myśmy ten latop dali do ekspertyzy przez inną firmę, ponieważ
    uszkodzenie jest na tyle poważne, że nie możemy tego naprawić" ...w sumie co
    mnie to obchodzi... chyba jest jakiś ustawowy czas przewidziany na
    naprawę/ogledziny ?

    w jaki sposób mogę domagać się zwrotu sprzętu, jak i czym ich postraszyć -
    już mi sie nie chce do nich jeździć...( może jakieś pisma?)

    ile czekać na odpowiedź i ...co dalej ?

    Bartek