  • Data: 2007-11-24 20:28:52
    Temat: serwis narciarski montuje źle wiazania narciarskie
    Od: "vrinx / jaga" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kupiłem na wiosne synowi (4 lata) nowe nartki 90 cm Voelkl Racetiger, z
    butami (20) wstrzymałem sie az do teraz. Oddałem do serwisu do nontazu
    wiazan w sklepie w którym kupowałem cały komplet. Jak dokładnie obejrzałem w
    domu okazało sie ze tylne śruby tyłu wiazań wybrzuszyły slizg. Wróciłem do
    sklepu i powiedziano mi ze za 10 min poprawią, po 10 minutach jeden
    serwisant stwierdził że zamówią nowe a drugi ze musimy zostawić do
    poniedziałku i zostaną naprawione na ciepło(bo musza sie grzac 12 godzin). I
    tu prosze o rade.... czy maja obowiązek wymienić na nowe czy moga je
    naprawic i oddac? domagac sie nowych czy nie?
    dzieki za rady