  • 161. Data: 2008-03-31 09:36:47
    Temat: Re: selekcje do klubów
    Od: KRZYZAK <k...@g...com>

    On 31 Mar, 09:14, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    wrote:

    > Archiwum.

    Nie znam takiej ustawy.

    > Jest.

    Oczywiscie, ze nie ma, o czym mozesz sie latwo przekonac.

    P.S.
    Zapytaj sie pani minister pracy, dlaczego przygotowuje przepis
    zabraniajacy czegos, co juz jest zabronione, hehehe:)))

  • 162. Data: 2008-03-31 10:14:27
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    KRZYZAK pisze:

    > Nie znam takiej ustawy.

    Jesteś naturalny w robieniu za idiotę.

    > Oczywiscie, ze nie ma, o czym mozesz sie latwo przekonac.

    Oczywiście, że jest, o czym możesz się łatwo przekonać.

    > P.S.
    > Zapytaj sie pani minister pracy, dlaczego przygotowuje przepis
    > zabraniajacy czegos, co juz jest zabronione, hehehe:)))

    A jaki konkretnie przepis?

    Bo może dlatego, że pani minister ma już dość tobie podobnych osobników,
    którzy mają problemy z interpretacją przepisów, więc stara się stworzyć
    coś, czego nie da się źle zinterpretować, niezależnie od ogromu
    głupoty/złej woli.

  • 163. Data: 2008-03-31 10:15:42
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Tristan pisze:

    > No kiedy nie na widzisięmisię, ale właśnie ów ,,ochroniarz'' jest osobą
    > przydzielającą zaproszenia. Impreza jest zamknięta, tylko dla zaproszonych,
    > a zaproszenia są do odbioru u bramkarza.

    Oczywiście ochroniarz ma zarejestrowaną bazę danych z zaproszonymi
    gośćmi, hmm?

  • 164. Data: 2008-03-31 10:26:50
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek, 31 marzec 2008 12:15
    (autor Andrzej Lawa
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <4...@n...home.net.pl>):

    > Oczywiście ochroniarz ma zarejestrowaną bazę danych z zaproszonymi
    > gośćmi, hmm?

    Ochroniarz czy jak go tam zwał, w danej chwili pełni rolę pracownika
    przydzielającego zaproszenia. Został oddelegowany przez właściciela do
    wydzielania zaproszeń i ma upoważnienie.

    --
    Tristan
    napisz tu: i...@k...com.pl k...@g...com

  • 165. Data: 2008-03-31 11:22:09
    Od: KRZYZAK <k...@g...com>

    On 31 Mar, 12:14, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    wrote:

    > Jesteś naturalny w robieniu za idiotę.

    Niestety, to Ty wraz z kilkoma jeszcze osobami robicie z siebie
    idiotow.
    Przy okazji robicie idiotow z ludzi, ktorzy zadaja tutaj pytanie w
    przekonaniu, ze na grupie pl.soc.prawo uzyskaja odpowiedz majaca
    zwiazek z obowiazujacym prawem.
    Wprowadzacie ich w blad radosnie interpolujac zupelnie nieadekwatne
    przepisy.
    Jakies brednie o obronie koniecznej w przypadku niewpuszczenia przez
    bramkarza i wyssane z palca opowiesci o interwencjach policji w takich
    przypadkach.
    Pozniej pojdzie jeden z drugim na miasto i naodwala glupot i oprocz
    doraznych nieprzyjemnosci dostanie jeszcze bana na lokal.

    A moze bys sie tak wybral do klubu z selekcja np. w adidaskach? I
    przekonasz jsie, ze chocbys wzywal policje, tate, Matke Terese i
    trybunal w Strasburgu, to do srodka _nie wejdziesz_.

    > A jaki konkretnie przepis?

    O zakazie selekcji w lokalach.
    Pomysl nie podoba sie ani wlascicielom lokali, ani policji.

  • 166. Data: 2008-03-31 11:32:01
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Tristan pisze:

    > Ochroniarz czy jak go tam zwał, w danej chwili pełni rolę pracownika
    > przydzielającego zaproszenia. Został oddelegowany przez właściciela do
    > wydzielania zaproszeń i ma upoważnienie.

    Nadal musi mieć bazę danych zgłoszoną w GIODO.

    Oraz formalne zaproszenia. I musi to być lokal zarejestrowany jako
    zamknięty klub lub musi być chwilowo zamknięty (np. wynajęty przez
    prywatną osobę).

  • 167. Data: 2008-03-31 12:00:42
    Od: "kuba " <j...@g...pl>

    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał(a):

    > Orzeczenia z tamtych czasów mają dla mnie małą wartość:

    A to niedobrze, bo w tamtych czasach SN wydał wiele bardzo mądrych orzeczeń, a
    i technika legislacyjna niestety stała na dużo wyższym poziomie niż obecnie.

    pozdrawiam

  • 168. Data: 2008-03-31 13:48:39
    Od: KRZYZAK <k...@g...com>

    On 31 Mar, 13:32, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    wrote:

    > Nadal musi mieć bazę danych zgłoszoną w GIODO.

    ROTFL :DDDD

    > Oraz formalne zaproszenia.

    Bzdura.

    > I musi to być lokal zarejestrowany jako
    > zamknięty klub lub musi być chwilowo zamknięty (np. wynajęty przez
    > prywatną osobę).

    Brednie.

  • 169. Data: 2008-03-31 14:02:57
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "KRZYZAK" <k...@g...com> napisał w wiadomości
    f.googlegroups.com...

    Jeśli lokal jest zarejestrowany jako klub, to oczywiście ochrona może
    wpuszczać jego członków i tylko ich. W końcu po to dano ochronie
    uprawnienia do legitymowania osób na terenie ochranianym. Ale jeśli to
    restauracja czy sklep, to nie ma czegoś takiego, jak zaproszenia. Mogą być
    bilety wstępu, ale te się sprzedaje na zasadach ogólnych, czyli generalnie
    każdemu.

  • 170. Data: 2008-03-31 16:28:48
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    KRZYZAK pisze:

    > ROTFL :DDDD

    Dane osobowe są chronione. To, że dla ciebie to niewygodne nie oznacza,
    że prawo się do ciebie dostosuje.

    > Bzdura.

    Sam jesteś bzdura...

    > Brednie.