  • 51. Data: 2004-09-22 06:07:47
    Temat: Re: sąsiad pedofil-dlugie
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    wiadomości news:ciqacu$sur$1@news2.ipartners.pl...

    > Ponownie: UDOWODNIJ to.

    w takim razie ty mi udowodnij ze namawiam kogos do popelnienia przestepstwa
    jak mi to zazuciles :D
    ciekaw jestem jak to zrobisz

  • 52. Data: 2004-09-22 06:17:07
    Od: Asmodeusz <c...@n...asmodeusz.prv.pl>

    VoMi7 wrote:

    > oto cala mentalnosc polaczkow ktorym jak im bezposrednio nic nie zagraza
    > to maja wszytsko w dupie i na wszytsko zlewaja zamiast konkretny glos
    > podniesc. Kobieta pisze i probuje uzyskac na grupie jakas prawna pomoc a
    > taki post zniecheca calkowicie do czegokolwiek bo juz naprawde nigdzie
    > widzi ze nie moze uzyskac pomocy. troche powagi czlowieku.

    Za Polaków to sie; wstydze; gdy widze; z.e tacy debile jak ty umieja; mówic'
    po Polsku.
    Sa;dze; z.e nie musze; rozwijac' wypowiedzi. Odnosze wraz.enie z.e albo jestes'
    trollem albo autorem komentarzy na onecie.

  • 53. Data: 2004-09-22 06:29:49
    Temat: Re: sšsiad pedofil-dlugie
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Beatka wrote:
    > Użytkownik "tan" <a...@a...invalid> napisał w wiadomości

    > Nie zeszlam do piwnicy.Zadzwonilam na policje.Nie ja chyba powinnam go

    Czyli nawet nie wiesz, czy on coś w tej piwnicy zdrożnego robi.

    > przylapywac na goracym uczynku - tak wtedy myslalam. Teraz mysle, ze policja
    > czeka az ktos to za nia zrobi.To my - sasiedzi mamy sie zaczaic na goscia,
    > pilnowac kiedy przyprowadzi dziecko i wparowac do piwnicy?Tego oczekuje od
    > nas policja? Teraz mysle, ze tak.

    OK, analogia: widzisz pijący zza roku jakiegoś budynku dym. Dzwonisz od
    razu po straż pożarną? Czy może idziesz sprawdzić, czy to faktycznie
    pożar? (bo może ktoś akurat kiepsko grill obsługuje)

    > zadzialaniem nie jest telefon na policje?

    Jasne.
    B: "Panie policjancie, mi się _wydaje_, że on coś brzydkiego robi".
    P: "A co Pani konkretnie widziała?"
    B: "Eeeee....."

    Pamiętaj, że policja nie ma personelu, żeby 'siedzieć na karku' każdego
    podejrzewanego o cokolwiek przez kogokolwiek.

    > Nie, nie bede nikogo przylapywac. Nie bede sie tlumaczyc dlaczego.Nie i

    Jasne. Tak najłatwiej. Oskarżenie rzucić, tupnąć nóżką... i podwinąć
    ogonek, jak trzeba by coś konkretnego i _legalnego_ zrobić. Za to o
    linczu myślisz...

    > juz.Od przylapywania nie jest policja? Czy jakis inny organ? Ja sie na tym
    > nie znam za dobrze, ale dlaczego narzucasz NA MNIE obowiazek przylapywania
    > kogokolwiek?

    Policjanci nie mają daru boga Heliosa - muszą mieć konkretne informacje
    i nie są w stanie być wszędzie.

  • 54. Data: 2004-09-22 06:31:22
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    szerszen wrote:

    > w takim razie ty mi udowodnij ze namawiam kogos do popelnienia przestepstwa
    > jak mi to zazuciles :D
    > ciekaw jestem jak to zrobisz

    Cytując twoją wypowiedź. Jesto ona niestety/stety znacznie bardziej
    jednoznaczna od zaproszenia na lody.

  • 55. Data: 2004-09-22 06:36:25
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > Za Polaków to sie; wstydze;

    na Twoim miejscu to bym sie wstydzil za brak poprawnego kodowania
    w tym, co wysylasz

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 56. Data: 2004-09-22 06:39:54
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    wiadomości news:cir67r$1asn$2@news2.ipartners.pl...

    > Cytując twoją wypowiedź. Jesto ona niestety/stety znacznie bardziej
    > jednoznaczna od zaproszenia na lody.

    czekam niecierpliwie na rozwiniecie, moze to tylko tobie sie tak kojazy, ja
    uwazam ze to calkiem niewinne slowa, tak samo jak ty uwazasz za niewinne
    zaproszenie malotetniego do piwnicy na lody

  • 57. Data: 2004-09-22 06:40:31
    Od: Asmodeusz <c...@n...asmodeusz.prv.pl>

    Beatka wrote:
> [...]
    > pilnowac kiedy przyprowadzi dziecko i wparowac do piwnicy?Tego oczekuje od

    Tegp wymaga zdrowy rozsądek, i bodajże podstawowe poczucie
    przyzwoitości. W jakim świecie ty żyjesz ?
    I odczep się od Policji. Skoro, jak sama piszesz, nikt go na niczym nie
    przyłapał, to co właściwie zgłosiliście na policję ???. Ze wam się nie
    podoba ? Jeśli piszesz prawdę to włos się jeży na głowie. Z tego co
    piszesz wynika że pedofil w piwnicy molestuje czyjeś dziecko podczas gdy
    wiedzą o tym wszsycy jego sąsiedzi. Ale nikt nie ruszy dupy bo to nie
    jego sprawa. Zgroza.

    > zadzialaniem nie jest telefon na policje?

    Nie, zadziałaniem jest coś, co mogło pomóc temu dziecku. Pamiętaj,
    następnym razem to może być inny facet i Twoje dziecko. Co pomyślisz o
    kobiecie która widząc że schodzą do piwnicy, zadzwoni na policję, po
    czym z poczuciem dobrze spełnionego obowiązku pójdzie do domu ?
    Jak myślisz, co zrobi dyżurny gdy usłyszy od jakiejś kobiety zgłoszenie
    że widziała faceta idącego z dzieckiem w strone wejścia do piwnicy ?

> [...]
    > nie znam za dobrze, ale dlaczego narzucasz NA MNIE obowiazek przylapywania

    Dlatego na ciebie, bo to ty go oskarżasz. Jak śmiesz kogoś oskarżać o
    przestępstow, jeśli tak naprawdę masz tylko własne wyobrażenia.
    Zszokowałaś mnie. Nie chciałbym mieć takiej sąsiadki. I w kontekscie
    powyższej wypowiedzi: myślę że najzwyczajniej w świecie kłamiesz.

    --
    Krzysztof 'Asmodeusz' Wachnik
    GG: 2418919

  • 58. Data: 2004-09-22 06:43:02
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    szerszen wrote:

    > ano to ze sa na nim warunkowo i jesli sie okazuje ze sklaniaja sie ku
    > poprzedniemu postepowaniu wracaja do pudla

    Póki co dowodów na to nie ma. A rzekomo zainteresowana tą sprawą osoba
    stanowczo odmówiła ruszenia d*.*py i jego zdobycia.

    > to ze jednak nie do konca sa wolne i splacily swoj dlug, sa pod nadzorem i
    > powinny zachowywac sie poprawnie, a osoba je nadzorujaca powinna reagowac na
    > wszelkie odchylenia od normy, szczegolnie takie, ktore wskazuja na recydywe

    Bzdury piszesz. Kurator jest od reagowania na naruszenia prawa, a nie na
    "odchylenia od normy". Póki nie złamie prawa - może się od normy
    odchylać dowolnie, łącznie z kucnięciem i zaśpiewaniem "Jestem robot
    młody, nie boję się wody, bo gdzie woda to ja -hyc-! Nie boję się nic a
    nic."

    > mogli sie pojawic i przeprowadzic wywiad srodowiskowy, to uspokaja troche
    > ludzi, a napewno odnosci wiekszy skutek niz brak reakcji

    Zdaje się wywyaid środowiskowy sam do nich przyszedł. I nie dał niczego
    konkretnego.

    > a moze ty tez lubisz zapraszac dzieci do piwnicy na loda dlatego jestes taki
    > liberal

    A może u was biją Murzynów?

    > jasne zaproszenie obcego dziecka na loda do piwnice jest normalka
    > tez tak robisz?

    Nie zmieniaj tematu. Mówimy o prawie i legalności, a nie standardach
    zachowań.

    > jakby twoje dziecko tak zaprosil, nie mial bys nic przeciwko

    Lody są niezdrowe.

    > a pewnie, tylko w jaki sposob
    > jak ktos bedzie si tak gapil na twoje dzieci bedziesz zadowolony?

    Nie widziałem żadnej ustawy precyzującej dozwolone sposoby gapienia się.
    Ale może coś przeoczyłem?

    > to ze jestes jelopem to juz udowodniles

    Póki co to ty zakładasz, że dzieci chadzają wszędzie ze wszystkimi
    obcymi bez informowania rodziców - widać ty byłeś takim durnym
    dzieckiem. No i z durnoty nie wyrosłeś, kmieciu.

    > narazie jak chcesz dyskutowac to odpowiedz na konkretne pytanie

    To zadaj jakieś konkretne pytanie.

    A w międzyczasie sam odpowiedz: jaki _konkretny_ przepis ów człowiek złamał?

  • 59. Data: 2004-09-22 06:44:20
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    wiadomości news:cir652$1asn$1@news2.ipartners.pl...

    > Czyli nawet nie wiesz, czy on coś w tej piwnicy zdrożnego robi.

    jak bedzie widziala facetow w kominiarkach z bronia wbiegajacych do banku
    tez ma najpierw wejsc sprawdzic co sie tam dzieje zanim zawiadomi policje?

    > OK, analogia: widzisz pijący zza roku jakiegoś budynku dym. Dzwonisz od
    > razu po straż pożarną? Czy może idziesz sprawdzić, czy to faktycznie
    > pożar? (bo może ktoś akurat kiepsko grill obsługuje)

    patrz wyzej na moja analogie

    > Jasne. Tak najłatwiej. Oskarżenie rzucić, tupnąć nóżką... i podwinąć
    > ogonek, jak trzeba by coś konkretnego i _legalnego_ zrobić. Za to o
    > linczu myślisz...

    zrobila juz leglane rzeczy i pyta jakie moze jeszcze zrobic a ty pitolisz
    jak potluczony

    > Policjanci nie mają daru boga Heliosa - muszą mieć konkretne informacje
    > i nie są w stanie być wszędzie.

    maja konkretne informacje, koles skazany za pedofilie na zwolnieniu
    warunkowym zaprasza i wchodzi z malotetnim do piwnicy
    jak dla mnie jest to wystarczajaca informacja do zainteresowania sie sprawa

  • 60. Data: 2004-09-22 06:57:01
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    wiadomości news:cir6tn$1bbl$1@news2.ipartners.pl...

    > Póki co dowodów na to nie ma. A rzekomo zainteresowana tą sprawą osoba
    > stanowczo odmówiła ruszenia d*.*py i jego zdobycia.

    i nie bedzie jak policja sie tym nie chce zainteresowac

    chyba ze dziecko zostanie zgwalcone, ale wtedy moze byc sprawa nie o
    molestowanie tylko o morderstwo

> [...]
    > odchylać dowolnie, łącznie z kucnięciem i zaśpiewaniem "Jestem robot
    > młody, nie boję się wody, bo gdzie woda to ja -hyc-! Nie boję się nic a

    pitolisz, molestowanie dzieci przez pedofila i zapraszanie ich do piwnicy
    jest juz powaznym znakiem na to ze jednak moze ponownie popelnic
    przestepstwo i powinny sie tym odpowiednie organy zainteresowac

    > Zdaje się wywyaid środowiskowy sam do nich przyszedł. I nie dał niczego
    > konkretnego.

    dal az nadto, tylko im sie dupy nie chce ruszyc

    > Nie zmieniaj tematu. Mówimy o prawie i legalności, a nie standardach
    > zachowań.

    wlasnie mowimy o prawie, a w tym wypadku wszystko to czyni pedofil na
    warunkowym

    > Lody są niezdrowe.

    nie o lody pytalem

    > Nie widziałem żadnej ustawy precyzującej dozwolone sposoby gapienia się.
    > Ale może coś przeoczyłem?

    pytam o ciebie nie o ustawe

    nie pal glupa bo wszyscy widza ze ci to niezle wychodzi

    > Póki co to ty zakładasz, że dzieci chadzają wszędzie ze wszystkimi
    > obcymi bez informowania rodziców - widać ty byłeś takim durnym
    > dzieckiem. No i z durnoty nie wyrosłeś, kmieciu.

    zalosny jestes jelopku
    ja nic nie zakladam, to ty zakladasz jakies chore pomysly, ja opieram sie na
    faktach ktore nam dostarczyla autorka, a z nich jasno wynika ze tak sie
    dzieje

    w miejscu gdzie ja sie wychowalem taki koles dlugo by sie zdrowiem nie
    nacieszyl zachowujac sie w ten sposob

    > To zadaj jakieś konkretne pytanie.

    zadalem, czy tak samo bys olewal ta sprawe jak by ten koles mieszkal w
    twojej klatce i twoje dzieci zapraszal na lody do piwnicy

    > A w międzyczasie sam odpowiedz: jaki _konkretny_ przepis ów człowiek
    złamał?

    nie podam konkretnego paragrafu, bo i nie o paragraf tu chodzi
    ale zachodzi podejzenie o i popelnieniu przestepstwa lub jego usilowaniu, o
    recydywie i nalezy sie tym zaintersowac, a organy do tego wyznaczone olewaja
    ten fakt