  • 191. Data: 2004-09-25 09:19:36
    Temat: Re: sąsiad pedofil-dlugie
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Zakrzyknął feldmarszałek Duda ;)

    > Czyli: pacjent zaprasza twoje hipotetyczne dziecko na lody, następnego
    > dnia inne hipotetyczne dziecko zaprasza na seks, dochodzi do stosunku, a
    > ty dopuszczasz do tego stosunku, żeby mieć powód do brutalnego pobicia?

    nie dopuszczam przerywam i czynie o czym pisalem.

    > Primo: nie masz prawa do wykonywania wyroków, zwłaszcza sadystycznych.

    mam obowiazek chronic swe dziecko

    > Secundo: czy jesteś w stanie udowodnić ten pierwszy zamiar, który
    > 'intuicja' ci podpowiada?

    dlatego nie ide z tym na policje tylk osam zalatwiam sprawe.

    P.

    ps.
    konczymy bo sie nudno robi :)

  • 192. Data: 2004-09-25 09:25:56
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Zakłócają mój spokój.

    poronwanie jest do dupy o czym pisalem.

    > Pokrętną masz logikę. Dla mnie zaproszenie na lody jest zaproszeniem na
    lody
    > a zaproszenie na seks jest zaproszeniem na seks. Udowodnij ze
    stuprocentową
    > pewnością, że dla tego chłopaka nie.
    > Skręcać? To że masz wypaczone poczucie sprawiedliwości to twój problem.
    > Proponuję poddać się leczeniu.

    dpbra zaczyna mnie nudzic rozmowa, chcialem wkleic zdjecie
    "Martynki" ale nie wkleje bo mi sie nie chce skanowac. Martynka jest
    dziewczynka
    ktora sie bardzo czesto opiekowalem (po kilka godzin dziennie ) odkad
    miala 0,5 roku.
    Teraz chodzi do 2 klasy podstawowki, gdyby w stosunku do nie j taka
    propozycja padal,
    zarznal bym skurwiela zanim kogokolwiek zdazyl by sprowadzic do piwnicy,
    to jest moje zdanie
    i mam prawo je miec.

    Co do Twojej wypoweidzi.
    Piszesz ze nie bedziesz sie wypowiadac na temat leczenia tej osoby bo nie
    jetses psychologiem,
    no to na jakiej podtsawie masz czelnosc wypowiadac sie jako "matka
    dziecka" skoro nie Wiesz jakie
    to uczucie i najprawdopodobnie nigdy jego nie zaznasz?
    Nie rozumiezz, nie jestes w stanie wyobrazic sobie czym jest troska o
    swoje dziecko, i jezeli
    dla Ciebie szmatą jest osoba ktora nie pozwala je skrzywdzic to Ty da mnie
    jestes nikim
    i nieodpowiadaj na tego posta. bo nie mam zamiaru tego gowna czytac.

    P.

  • 193. Data: 2004-09-25 09:26:13
    Temat: Re: sšsiad pedofil-dlugie
    Od: Rodrig Falkenstein <f...@g...pl>

    Dnia Fri, 24 Sep 2004 23:16:50 +0200, Piotr Dembiński <p...@i...org>
    napisał:

    > Jacek <m...@n...com> writes:
    >
    > [...]
    >
    > Mam wstręt do wszystkich 'paranauk', ale dziękuję za radę :)

    Akurat Freud jest ojcem psychiatrii - a to jest jak najbardziej prawdziwa
    nauka

    --
    Falkenstein
    Okoliczności obciążające uwzględniane przy wymiarze kary są następujące:

  • 194. Data: 2004-09-25 09:28:22
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > W demagogię, serdeńko, to wchodzisz Ty - "coś jest na pewno złe, bo
    > nienormalne". A co ma do tego normalność/nienormalność? Ktoś komuś
    > bezinteresownie pomoże to też powinien być podejrzany o chęć
    > molestowania seksualnego? Bo bezinteresowna pomoc jest obecnie raczej
    > nienormalna...

    > Który karę odbył...

    > Jasne. O złe znacznie łatwiej.
    > Niemniej jednak słowem-kluczem jest tutaj użyte przez Ciebie 'posądzać'.

    ale Ty w ten sposob nadal myslisz jezeli nawet sie go zobaczy kolejnego
    dnia
    z innym dzieciakiem. Wiec jezeli w tym momencie nie dostrzegasz
    nieprawidlosci
    w zaproszeniu na loda dnia poprzedniego, uwazasz to za bezinteresowna
    pomoc
    (maseczka na twarz?) no to sorry.

    P.

  • 195. Data: 2004-09-25 09:31:24
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Jaki widzisz związek pomiędzy gwałtem na nieletnim/nieletniej
    > a 'dmuchaniem' twojej żony?

    chec zemsty, strata (w powyzszym sensie) ukochanej osoby jest duzo gorsza
    od smierci
    drogiej Ci osoby. I w takiej sytuacji chcialbym go zobaczyc.

    Widzisz podobine twierdzil kiedys "plumcos tam" z ktorym rozmawialem
    odnosnie TIRa na osiedlu.
    On tez by sie nie mscicl ale jeszczew w tym samym watku zaprzeczyl sobie
    mowiac ze, gdy pewnego
    dnia przejezdzalo kolo niego kilku chlopcow jeden mu splunal w twarz
    pobiegl za nimi i z jednemu wpieprzyl.

    P.

  • 196. Data: 2004-09-25 09:32:52
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > No to sobie obejrzałem. Przypominasz mi tych zakapiorów, co na własną
    > rękę chcą sadystycznie ukarać kogoś, kto wg. nich popełnił przestępstwo.

    no to rzeczywiscie nie ma o czym gadac :)

    rozumiem z jakby ktos Ci sie wpieprzyl do chaty z nozem tez bys go nie
    zatsrezlil trzymajac bron bo nie ma dowodow, mogl np pomylic mieszkania,
    albo przyszedl po kawalek chleba (odkroic sobie) tak?
    :)

    P.

    EOT

  • 197. Data: 2004-09-25 09:33:29
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > ja? :)

    a nie wiem pogubilem sie, musisz w drzewie poszukac :) (na googlach) :)

    P.

  • 198. Data: 2004-09-25 11:24:57
    Temat: Re: s?siad pedofil-dlugie
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Fri, 24 Sep 2004 08:59:39 +0200, użyszkodnik "szerszen"
    <s...@t...pl> napisał:

    >i co z tego, tylko jak sad sadzi to jest juz za pozno, prewencja jest
    >wazniejsza niz wymierzanie kary

    na co czekasz, rusz dupe i zacznij działać coś, zbieraj podpisy pod
    projektem ustawy, pieniądze na leczenie pedofili, cokolwiek

    od pary w gwizdek nic się nie zmieni, bicie piany na news-ach nic nie
    daje, demegogia w stylu "powinno być tak, powinno być inaczej"
    niewiele daje, mozesz co najwyżej poznać przez to ludzi o podobnych
    poglądach

    --
    futszaK
    598339018 887233199

  • 199. Data: 2004-09-25 11:26:49
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Fri, 24 Sep 2004 23:56:47 +0200, użyszkodnik p...@i...org (Piotr
    Dembiński) napisał:

    >Nie znam się na tym, ale IMO nie powinieneś tego traktować jako czegoś
    >normalnego, a tym bardziej legalnego.

    skoro obie strony akceptują taki stan rzeczy to nic nikomu do tego

  • 200. Data: 2004-09-25 11:28:19
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Sat, 25 Sep 2004 01:46:36 +0000 (UTC), użyszkodnik
    g...@s...tpi.pl (Adam Wysocki) napisał:

    >Jeśli futszaK myśli o tej osobie o której ja myślę to jest to legalne,
    >chłopak ma ukończone 15 lat.

    polskie prawo jest pokopane, jak seksi się ze sobą dwóch
    czternastolatków to nie jest to pedofilia, jak jeden z nich skończy 15
    to już jest to pedofilia :P