  • 11. Data: 2006-06-24 23:15:56
    Temat: Re: samopomoc i odmowa wyplaty
    Od: "o\('''\)o" <j...@j...uie>

    > Jeżeli spółka nie jest w stanie regulować swoich zobowiązań to można
    > postawić ją w stan upadłości? Jaką formę prawną ma "samopomoc"?

    nie wiem jaka ma forme prawna ale z pewnoscia jest w stanie regulowac swoje
    zobowiazania, tyle tylko, ze nie chce.

  • 12. Data: 2006-06-25 21:21:44
    Od: KrzysiekPP <jimi@_FALSE_.ceti.pl>

    > Jeżeli spółka nie jest w stanie regulować swoich zobowiązań to można
    > postawić ją w stan upadłości? Jaką formę prawną ma "samopomoc"?

    A od kiedy spór o odszkodowanie jest zobowiązaniem ? Rozumiesz róznice
    miedzy wyrokiem sądowym a zgłoszeniem szkody ????????!!!!!!!!

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 13. Data: 2006-06-25 22:28:52
    Od: buraxta <b...@g...com>

    KrzysiekPP wrote:
    > A od kiedy spór o odszkodowanie jest zobowiązaniem ? Rozumiesz róznice
    > miedzy wyrokiem sądowym a zgłoszeniem szkody ????????!!!!!!!!

    OK przyznaje rację, trochę się zagalopowałem :)

    --
    // \\
    // // // http://www.buraxta.int.pl \\ \\ \\

  • 14. Data: 2006-06-27 12:25:39
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    o(''')o napisał(a):
    [...]
    > i PJ. Chcieli go zamknac(Policja) bo nie mial stalego zameldowania a nie

    A od kiedy to za brak stałego zameldowania się siedzi?

    p. m.

  • 15. Data: 2006-06-27 12:57:24
    Od: "..i.." <s...@j...hjfh>

    > A od kiedy to za brak stałego zameldowania się siedzi?

    a co to znaczy siedzi wg ciebie?
    mial zaplacic na miejscu, jesli by nie zaplacil to na 72h na "dolek" i
    sprawa w sadzie.

  • 16. Data: 2006-06-27 21:11:45
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    ..i.. napisał(a):

    > a co to znaczy siedzi wg ciebie?
    > mial zaplacic na miejscu, jesli by nie zaplacil to na 72h na "dolek" i
    > sprawa w sadzie.

    Heh, a czy przypadkiem mandaty gotówkowe się w Polsce nie skończyły
    jakiś czas temu?.

    No i czemu ktoś ma być inaczej traktowany niż reszta, tylko dlatego że
    nie ma stałego zameldowania, a przede wszystkim na jakiej podstawie?

    p. m.

  • 17. Data: 2006-06-28 11:16:38
    Od: "..i.." <s...@j...hjfh>

    > Heh, a czy przypadkiem mandaty gotówkowe się w Polsce nie skończyły
    > jakiś czas temu?.

    pomysl, poczytaj troche i dopiero zadawaj pytania

    > No i czemu ktoś ma być inaczej traktowany niż reszta, tylko dlatego że
    > nie ma stałego zameldowania, a przede wszystkim na jakiej podstawie?

    j.w.