  • Data: 2004-08-04 18:24:28
    Temat: samochód pokradziezowy - troszkę długie
    Od: "nununu" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam
    w zeszłym roku ukradli mi samochód, niestety pojazd się odnalazł po 3 dniach
    ale z przebitymi numerami itd. itp. samochód został zatrzymany do
    wyjaśnienia ( musieli ustalić własciciela samochodu - trwało to półtora
    roku, tu hestia ( tam był ubezpieczony pojazd) nie zgodziło się na wypłatę
    odszkodowania z tytułu kradzieży ponieważ samochód się odnalazł, .. mija 1,5
    roku sąd oddaje mi samochód, i teraz zaczynają się schody - hestia uznaje,
    że może mi wypłacic za zniszczenia powstałe w wyniku kradziezy ( czyli
    wymiana zamków i inne małe naprawy - wycena 920 zł), niestety nie uznają mi
    zniszczenia silnika ( korozja elementów silnika pompy, alternatory itp. nie
    daja sie uruchomić), nabicie nowych numerów i ponowna rejestracja - wogóle
    zapomnij. czy ktoś z was miał taką sytuację, jak zachowują się inne TU w tej
    sytuacji i czy wogóle można dochodzić swoich praw z tytułu uszkodzeń
    pokradzieżowym w tym wypadku
    dziękuję za wszelkie sugestie
    darek