  • 1. Data: 2007-04-05 16:15:05
    Temat: samochód firmowy- co można odliczać?
    Od: i...@g...com

    Witam!
    Mam niewielką firmę i zamierzam do niej zakupić samochód- jakieś
    kombi. Wiem, że wcześniej można było odliczać na firmę samochody z
    kratką, ale coś się pozmieniało w tej materii.
    Co muszę zrobić, czy jaki pojazd kupić, abym mógł jak najwięcej
    wliczyć w koszta, a przede wszystkim paliwo?
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-04-05 17:33:27
    Temat: Re: samochód firmowy- co można odliczać?
    Od: Etanol <X...@p...fm>

    i...@g...com napisał(a):
> [...]
    > Co muszę zrobić, czy jaki pojazd kupić, abym mógł jak najwięcej
    > wliczyć w koszta, a przede wszystkim paliwo?

    Z tego co wiem to tylko na 2 osobowy możesz w pełni odliczać VAT
    podobno też na pickup.

    E.