  • 1. Data: 2009-01-04 12:47:40
    Temat: dzień wolny przy niestandardowym tygodniu pracy
    Od: Kocureq <a...@...stopce.pl>

    Witam,

    Są ludzie, którzy pracują w "niestandardowym" czasie pracy - nie mają
    wolnych niedziel, a jeden, wybrany, dzień w tygodniu. Wybierają sobie
    ten dzień na początku pracy i staje się on ich "niedzielą". Przykładowo
    pracownicy na kasach w marketach.

    Co się dzieje, gdy święto (wolne od pracy) przypada w:

    1/ niedzielę
    2/ wybrany dzień wolny
    3/ sobotę
    =^;^= [ [nick][at][nick].com ] =^;^=
    / | [ GG# 1365999 ICQ# 31547220 ] | \
    (___(|_|_| [ k...@j...org ] |_|_|)___)

  • 2. Data: 2009-01-04 15:12:31
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Kocureq" <a...@...stopce.pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >
    > Są ludzie, którzy pracują w "niestandardowym" czasie pracy - nie mają
    > wolnych niedziel, a jeden, wybrany, dzień w tygodniu.

    A nie czasem dwa powinny byc?

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2009-01-06 20:30:14
    Od: Kocureq <a...@...stopce.pl>

    SDD pisze:
    > A nie czasem dwa powinny byc?

    No cóż, osoba którą znałem pracowała 6 dni w tygodniu po 6-7 godzin i
    miała jeden wolny. Czasami 5 dni po 8 godzin - zależnie od grafiku.