  • 221. Data: 2022-08-16 17:25:50
    Temat: Re: ryby
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 12 Aug 2022 19:51:09 +0200, Akarm wrote:

    > W 1996?

    No i co - PO robilo konkursy, czy tak robilo, ze wygrywal kto mial
    wygrac? :-)

    Fakt, ze jest w zarządzaniu spółką troche wiedzy fachowej,
    ktorej znajomek z PiS niekoniecznie posiada.

    J.

  • 222. Data: 2022-08-16 17:27:15
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 16.08.2022 o 12:40, Olin pisze:

    > Swoją drogą podziwiam Kaczyńskiego, jak wychował sobie elektorat.
    > Co by się nie działo, zawsze do końca bronią swej partii karmicielki.

    Poszedł nowy rusek na ryby, nachlał się samogonu i obudził się bez
    portfela, zegarka i złotych łańcuchów.

    Doszedł do budki zadzwonił po swoich dresów jezdzą od wioski do wioski
    patrzą - łazi kurdupel w jego łancuchu i zgarku. karki go łapią za ruj i
    pytają skąd to ma.

    Kurdupel mówi, że idzie patrzy a tu nowy rusek pijany śpi to go okradł i
    na koniec w dupę wyruchał.

    Nowy rusek patrzy na swój łańcuch, zegarek, swoich karków i mówi... e to
    chyba nie moje, moje tusk ukradł.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 223. Data: 2022-08-16 17:28:21
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 16.08.2022 o 16:27, Kris pisze:

    > Rozwiniesz co ma wspólnego Kaczyński z moim pytaniem?

    Niekoniecznie o ciebie chodzi;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 224. Data: 2022-08-16 17:34:35
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 16.08.2022 o 10:38, J.F pisze:

    > Nie wiem jak tam z demolką, no ale po co ci taki legislator, ktory nie
    > chwali tego, co mu kazano ? :-)

    Po to żeby napisać prawo co się prawnie składa? No ale rzeczywiście _nie
    zatrudniamy_fachowców_bo_jak_zatrudnialiśmy_fachowcó
    w.jpeg

    > Ja tam mysle, ze to rozporzadzenie ustala.

    NIe sądzę a nawet jeśli to pewnie na zasadzie "najwyższy poziom w ciągu
    10 lat odniesiony do itd". Przecież minister nie ustawia tego dla
    każdego punktu pomiarowego w polsce rozporządzeniem.

    > W ministerstwach tez?

    W ministerstwach nie wiem co oni robią:p Nie zdziwiłbym się jakby nic
    konkretnego:P

    > No to sie sprowadzi z prowincji.

    No ale na tych niższych stanowiskach to... w lidlu lepiej zarobi.

    > Na prowincji na pewno sie znajdzie sporo dzieci znajomych do
    > ustawienia. Da im sie kredyt bezzwrotny na zagospodarowanie, albo
    > mieszkanie+.

    No tu pewnien problem jest. Bo mieszkań nie da się wydrukować.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 225. Data: 2022-08-16 17:38:19
    Od: Kris <k...@g...com>

    wtorek, 16 sierpnia 2022 o 17:28:21 UTC+2 Shrek napisał(a):
    >?
    > Niekoniecznie o ciebie chodzi;)

    Ten promotor/pożyteczny idiota Wyborczej w odpowiedzi na mój post napisał co napisał

    A ja tylko z ciekawości zapytałem czy te 80 ton to dużo czy może jakiś niewielki
    ubytek w zasobach Odry.

  • 226. Data: 2022-08-16 17:41:48
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Ja nie twierdzę, że nie mamy problemu zresztą, tylko że dziennikarze
    > sieją bezsensownymi komunikatami panikę.

    Gdybyśmy mieli zamiast tego instytucję powołaną do dbania o rzeki i
    jeziora i informowania o podobnych zagrożeniach. Można by ją na przykład
    "wody polskie" nazwać. No ale mamy dziennikarzy co nie wiadomo po jaki
    chuj robią to do czego służą. Gdyby nie ci dziennikarze, to problemu by
    nie było!!!

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 227. Data: 2022-08-16 17:49:10
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 16 Aug 2022 17:34:35 +0200, Shrek wrote:

    > Po to żeby napisać prawo co się prawnie składa? No ale rzeczywiście _nie
    > zatrudniamy_fachowców_bo_jak_zatrudnialiśmy_fachowcó
    w.jpeg

    O to to to :-)

    > NIe sądzę a nawet jeśli to pewnie na zasadzie "najwyższy poziom w ciągu
    > 10 lat odniesiony do itd". Przecież minister nie ustawia tego dla
    > każdego punktu pomiarowego w polsce rozporządzeniem.

    Tak czy inaczej - ktos to ustala.
    A tego kogos zatrudniamy "my" :-)

    > W ministerstwach nie wiem co oni robią:p Nie zdziwiłbym się jakby nic
    > konkretnego:P

    W czesci jest zwykła urzedznicza robota, ale na troche innym szczeblu
    - np podsumowac sprawozdania ...

    > No ale na tych niższych stanowiskach to... w lidlu lepiej zarobi.

    To sie zatrudni na wyzszych stanowiskach.
    Albo podniesie stawki ... wczesniej zwalniając element niepożądany :-)

    dla rządu sie znajdą :-)

    J.

  • 228. Data: 2022-08-16 18:01:34
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 16.08.2022 o 15:41, J.F pisze:

    > Czy takie niewyobrazalne ... ktos potrafi policzyc?

    Ja "potrafię". W czujce jest 0,2mg ameryku. O aktywności 33kBq.
    Dopuszczalna aktywność Am w ciele człowieka za wiki to 18 kBq - a więc z
    pewnym zapasem możemy przyjąć 0,1 mg ameryku na twarz. Powiedzmy że że
    0,1mg na 75kg - czyli 1.33 mg na 100kg.

    Załóżmy że w rybie jest finalnie to samo stężenie co w otaczającej jej
    wodzie więc na tonę wody potrzeba 1.33mg. Teraz dane odry z dupy -
    szerokość 150 metrów, głębokość 1,5m 225m3 metr bieżacy razy powiedzmy
    kilometr skażonej rzeki daje 225 000 ton wody *1,33 mg to razem o ile
    się gdzieś nie pierdolnąłem daje 300 kg ameryku czyli niecałe milion
    czujek dymu. A to jeszcze poziom bezpieczny:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 229. Data: 2022-08-16 18:06:26
    Od: Kris <k...@g...com>

    wtorek, 16 sierpnia 2022 o 17:38:21 UTC+2 Kris napisał(a):

    > A ja tylko z ciekawości zapytałem czy te 80 ton to dużo czy może jakiś niewielki
    ubytek w zasobach Odry.

    Dodam jeszcze że z rybami mam tyle wspólnego ze w praktycznie każdą sobotę ryby z
    kutra w Łebie kupuje i przez następny tydzien zrę.
    Wiem że to niezdrowe i ryzykowne ale na coś umrzeć trzeba.
    W ten weekend nie kupiłem bo setki/a może i tysiące "dawców nerek" na Łebę
    jechalo(zlot jakiś) to odpuściłem.
    Ryzyko na drodze większe niż zżarcie bałtyckiej ryby;)

  • 230. Data: 2022-08-16 18:17:12
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 16.08.2022 o 17:38, Kris pisze:

> [...]
    napisał

    > A ja tylko z ciekawości zapytałem czy te 80 ton to dużo czy może jakiś niewielki

    Myślę, że to liczenie od dupy strony. Ani wszystkich zdechłych nie
    wyłowili ani wszystkich które wyłowili nie policzyli. Istotne ile
    zostało. Gdybyśmy mieli powołaną do tego instytucję, która mogłaby na
    takie pytania odpowiedzieć... Na a tak musimy się zadowolić tym co
    dziennikarze "sensacji narobią"

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!