    From: "Łukasz" <c...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: rozwód a samochód
    Date: Mon, 27 Jan 2003 22:27:55 +0100

    Problem jest taki - kupuję samochód, oficjalnie jestem żonaty ale
    mieszkamy osobno ponad pół roku. Jeśli dojdzie do rozwodu to samochód teraz
    przezemnie nabyty będzie także do podziału. Mój plan jest taki żeby umowę
    zakupu spisać na ojca a ja jako współwłaściciel żeby załapać się na zniżki.
    Poradzcie co robić dodam jeszcze że wkład żony wniesiony w stare auto
    zwróciłem jej w gotówce. Ale znając życie ona może wymyślić że część nowego
    auta też jej się należy.

    Pozdrawiam Łukasz