  • Data: 2003-01-29 13:10:54
    Temat: Re: rozwód a samochód
    Od: "ister bowi" <e...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    nie jestem pewnein czy to co napisze coś Ci pomoże ale: moim zdaniem należy
    spojrzeć na sprawe z drugiej strony. Aby dostać zniżke na ubezpieczne musisz
    być wpisany w dowodzie rejstracyjnym pojazdu i twoje nazwisko musi być na
    pilisie (obo nazwizka ojca). Nie wiem czy wpisane Ciebie w dowodzie
    rejestracyjnym czyni z Ciebie współwłaściciela w sensie prawnym, czy tylko ze
    tak to nazwe symbolicznym dla urzędku komunikacji i TU. A faktura na samochód
    może być (i powinna być jak z tego wynika :)) na Twojego ojca. No i kupuj
    szybko bo potem mozesz się pożganć z częścią pieniędzy z konta, jak już ktoś
    naisał./
    Enum
    ps. nie jestem prawnikiem i moge bredzić, ale ostatnio trochę się tym
    interesowałem i do takich doszedłem wniosków.