  • Data: 2003-01-28 20:17:51
    Temat: Re: rozwód a samochód
    Od: "Łukasz" <c...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > co to znaczy,że nie ma prawa do konta?
    >
    > Sandra

    Konto jest na mnie, jeszcze by tego brakowało żeby miała dostęp do mojej
    gotówki. Płacę alimenty na dziecko i to wystarczy. Rzeczy które były jej
    zabrała z mieszkania, reszta jest moja. Od pół roku mieszkamy osobno a
    rozpad małżeństwa przypisuję jej. Niestety dowody na to mam tylko na kompie
    jako archiwum jej rozmów, co mi w sądzie pewnie niewiele da. Chodzi o to że
    chcę kupić nowszy samochód a jak dojdzie do rozwodu to niechciałbym się z
    nią nim dzielić. Nie stać mnie narazie na rozdzielność majątkową bo to też
    swoje kosztuje.
    Na razie plan jest taki że właścicielem auta będzie ojciec a ja tylko jako
    współwłaściciel.