  • Data: 2003-01-28 21:42:15
    Temat: Odp: rozwód a samochód
    Od: "Sandra" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Łukasz <c...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b16ogo$rs6$...@n...tpi.pl...

    > Konto jest na mnie, jeszcze by tego brakowało żeby miała dostęp do mojej
    > gotówki.

    hm nie chodziło mi o to by miała dostęp :-) ale jeśli nie ma zniesienia
    wspolności majątkowej i nie jest to konto ujęte ,że jest twoim majątkiem
    odrębnym ...przy rozwodzie mogłaby domagać się połowe kw.,która jest na
    koncie... i nie wiem czy nie wygra?

    Płacę alimenty na dziecko i to wystarczy. Rzeczy które były jej
    > zabrała z mieszkania, reszta jest moja. Od pół roku mieszkamy osobno a
    > rozpad małżeństwa przypisuję jej.

    ok.ok ale ocena nalezy do sędziego i dzisiaj gdy wydaje się Tobie ,że masz
    na to dowody jutro może się okazać ,że są i inne dowody ,które to obalą ...

    > Na razie plan jest taki że właścicielem auta będzie ojciec a ja tylko jako
    > współwłaściciel.

    hm myśle ,że zły pomysł...możesz się na tym przejechać ...

    Sandra