  • Data: 2003-01-27 22:56:57
    Temat: Re: rozwód a samochód
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 27 Jan 2003, Łukasz wrote:

    >+ Problem jest taki - kupuję samochód, oficjalnie jestem żonaty ale
    >+ mieszkamy osobno ponad pół roku. Jeśli dojdzie do rozwodu to samochód teraz
    >+ przezemnie nabyty będzie także do podziału. Mój plan jest taki żeby umowę
    >+ zakupu spisać na ojca a ja jako współwłaściciel żeby załapać się na zniżki.

    Nie wiem czy się mylę, ale jeśli przyjąć "by defualt" (a należy,
    IMHO) że kupujesz z majątku (pieniędzy) wspólnych z żoną, to
    i ona będzie współwłaścicielem.
    Fakt zamydlenia przez dopisanie *kolejnego* współwłaściciela
    IMHo nic nie zmieni - inaczej przecież mógłbyś kupić samochód
    "wyłącznie na siebie", prawda ?

    pzdr, Gotfryd