  • Data: 2011-10-27 20:33:33
    Temat: rozwiązanie umowy - skrócenie okresu wypowiedzenia
    Od: Ireneusz Brycki <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    - świadczę usługi jako firma jednoosobowa
    - na podstawie umowy z trzymiesięcznym wypowiedzeniem
    - zamierzam wypowiedzieć umowę i skrócić okres wypowiedzenia maksymalnie
    - czy zamknięcie firmy po miesiącu automatycznie skraca okres wypowiedzenia?

    Pytanie dodatkowe:
    - zwyczajowo świadczenie usług przeze mnie polega m.in na tym, że
    "muszę" siedzieć jak każdy pracownik w firmie 8 godzin, ponieważ w
    umowie mam zapisane, że "niektóre czynności można wykonywać tylko na
    terenie firmy", a te niektóre to rozumiem można sobie ubzdurać że nawet
    90%. Czy ja mogę po prostu nie przychodzić do siedziby zgodnie z prawem?
    Wiem, że "obowiązek świadcznia pracy w miejscu" to jest raczej domena
    umów o pracę, nie umów cywilnoprawnych.

    --
    Pozdrawiam, Ireneusz Brycki