    From: Rafał <r...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: rozwiązanie umowy przy zmianie warunków
    Date: Thu, 04 Feb 2010 14:29:02 +0100

    Witam
    Mój syn chodzi do przedszkola niepublicznego. Nie dostał się do
    przedszkola publicznego w zeszłym roku i zmuszeni byliśmy go posłać
    prywatnie.
    Około miesiąc temu dowiedzieliśmy się że owe przedszkole zmienia
    siedzibę na znacznie mniej korzystną dla nas, jest dużo dalej i nie po
    drodze do pracy.
    Zaczęliśmy się rozglądać za jakąś alternatywą. I znalazła się. jest
    miejsce w przedszkolu publicznym, tam chcielibyśmy przenieść dziecko.
    Teraz muszę rozwiązać umowę ze starym przedszkolem. W umowie jest zapis
    o 30'to dniowym okresie wypowiedzenia, ze skutkiem na koniec miesiąca.
    Jednakże od 1.03.2010 przedszkole zmienia siedzibę, tym samym zmieniają
    się warunki umowy. Do chwili obecnej nie dostałem żadnego aneksu do
    podpisania.

    Czy wystarczy że nie podpiszę takiego aneksu jeżeli już go dostanę?
    Czy muszę składać wypowiedzenie?
    Czy obowiązuje mnie termin wypowiedzenia?

    Zależało by mi na przeniesieniu dziecka do nowego przedszkola jeszcze w
    lutym, najpóźniej od początku marca, w nowym przedszkolu już wszystko
    jest załatwione.

    Jednak jeżeli będzie mnie obowiązywał okres wypowiedzenia to będę
    zmuszony zapłacić jeszcze za marzec w starym przedszkolu, czego pragną
    bym uniknąć. Mam taką szanse?

    Proszę o szybką odpowiedź, bo dzisiaj muszę porozmawiać z dyrektorką
    przedszkola.
    Problem by nie istniał, gdybym o miejscu w przedszkolu dowiedział się
    kilka dni wcześniej...

    Pozdrawiam
    Rafał