  • 1. Data: 2005-06-21 18:36:15
    Temat: rozwiązanie spólki a wypowiedzenie
    Od: "jaQbek" <j...@n...pl>

    Pracuję w pewnej firmie od pół roku. Dziś dowiedziałem się, że firma
    zostanie wkrótce rozwiązana. Zgodnie z KP przysługuje mi 2 tygodniowy okres
    wypowiedzenia. Wspólnicy nie wiedzą jednak, kiedy dokladnie firma zostanie
    rozwiązana. Jak w takim razie powinna wygladac kwestia wypowiedzenia w
    sytuacji, kiedy wspólnicy z dnia na dzień podejmą decyzję, że się rozchodzą,
    a firma przestaje istnieć ?
    --
    jaqbek [monkey] poczta dot onet dot pl

  • 2. Data: 2005-06-21 18:39:43
    Temat: Re: rozwiązanie spólki a wypowiedzenie
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > rozwi?zana. Jak w takim razie powinna wygladac kwestia wypowiedzenia w
    > sytuacji, kiedy wspólnicy z dnia na dzień podejm? decyzję, że się rozchodz?,

    > a firma przestaje istnieć ?

    Normalnie jak to w KP przewiduja. Daja ci wypowiedzenie i jednoczesnie
    zwalniaja z obowiazku pracy.

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 3. Data: 2005-06-21 19:26:52
    Od: "jaQbek" <j...@n...pl>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <k...@n...op.pl> napisał w wiadomości

    > Normalnie jak to w KP przewiduja. Daja ci wypowiedzenie i jednoczesnie
    > zwalniaja z obowiazku pracy.

    Czyli jeśli dostanę wypowiedzenie w dniu, w którym wspolnicy podpiszą
    papierki o rozwiązaniu firmy, to dostaję ekwiwalent za okres wypowiedzenia ?

  • 4. Data: 2005-06-21 20:42:10
    Od: Marcin <m...@s...waw.towyrzuc.pl>

    jaQbek wrote:

> [...]
    >>
    > Czyli jeśli dostanę wypowiedzenie w dniu, w którym wspolnicy podpiszą
    > papierki o rozwiązaniu firmy, to dostaję ekwiwalent za okres wypowiedzenia

    Nie ma czegoś takiego. W przypadku o którym mówisz:

    - jeśli masz urlop, to najpewniej wyślą cię na urlop długości okresu
    wypowiedzenia (i nie możesz się przeciwstawić)
    - jeśli nie masz, a naprawdę nie ma nic do roboty, to nie pozostaje im nic
    innego jak zwolnić cię od obowiązku świadczenia pracy.