  • 1. Data: 2005-06-21 18:45:12
    Temat: Nowy paszport i kiepskie zdjęcie
    Od: "Jacek" <n...@w...pl>

    Właśnie dziś odebraliśmy całą rodziną nowe paszporty. Dziwi mnie trochę
    jakośc zdjęć. Zdjęcia nie są nawet czarno-białe a szaro-szare i wyglądają
    jak kopia zdjęcia zrobiona na faksie. Widać tylko kontur twarzy i oczy. Zero
    półtonów.
    Mam więc pytanie: czy to tak musi być czy po prostu mamy wadliwe zdjęcia?
    Wolałbym nie mieć sytuacji na granicy, gdzie pan w mundurze powie, że to
    koniec jazdy, bo z niewyraźnym zdjęciem nie można przekroczyć granicy.
    pozdrawiam Grupę
    JAck

  • 2. Data: 2005-06-22 09:29:28
    Temat: Re: Nowy paszport i kiepskie zdjęcie
    Od: Schwester <j...@c...com>

    Jacek napisał(a):
> [...]
    > Wolałbym nie mieć sytuacji na granicy, gdzie pan w mundurze powie, że to
    > koniec jazdy, bo z niewyraźnym zdjęciem nie można przekroczyć granicy.

    Ja ostatnio wyrabiałem paszport dla dziecka i też zdjęcie jest szaro-szare

    --
    ____ _ _