  • 1. Data: 2005-06-21 18:16:32
    Temat: pasek z wypłaty
    Od: Adrian Rogaski <a...@k...chip.pl>

    Witam
    Czy jest jakiś artykuł prawny w Kodeksie Pracy mówiący, o tym w jakim
    terminie od dnia wypłaty pracownik powinien dostać pasek swojej wypłaty.
    Powiedzmy, że mam w umowie napisane, że wypłatę dostaję zawsze
    dziesiątego dnia każdego miesiąca, więc najpóźniej w jakim terminie
    powinienem dostać taki pasek?

    --
    pozdrawiam
    Adrian

  • 2. Data: 2005-06-22 05:08:22
    Temat: Re: pasek z wypłaty
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Adrian Rogaski napisał(a):
    > Witam
    > Czy jest jakiś artykuł prawny w Kodeksie Pracy mówiący, o tym w jakim
    > terminie od dnia wypłaty pracownik powinien dostać pasek swojej wypłaty.

    Nie ma.

    > Powiedzmy, że mam w umowie napisane, że wypłatę dostaję zawsze
    > dziesiątego dnia każdego miesiąca, więc najpóźniej w jakim terminie
    > powinienem dostać taki pasek?

    W dniu wypłaty. Prawo do paska możesz sobie wysnuć z obowiązku
    pracodawcy prowadzenia dokumentacji pracowniczej.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    którymi staramy się je ukryć."