  • Data: 2005-11-09 12:52:55
    Temat: rozterki laika - jak być legalnym?
    Od: "BM" <m...@f...mathLITERY.put.poznan.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam grupowiczów!

    Mam następujący problem.

    Chciałbym świadczyć usługi polegające na projektowaniu stron internetowych.
    Zgłosiło się kilku potencjalnych klientów.

    Niestety nie posiadam działalności gospodarczej i nie zanosi się, abym mógł
    w najbliższym czasie taką założyć (z tego co mi wiadomo potrzebny jest
    lokal, którego nie posiadam).

    Oczywiście mógłbym po prostu wziąć pieniądze za stronę "na boku", ale chcę,
    żeby wszystko odbywało się jak najbardziej zgodnie z prawem (nazwijmy to
    sumieniem, chęcią życia w państwie prawa czy jakkolwiek).

    Czy mogę po prostu wykazać ten dochód (jako dodatkowy - bo pracuję już na
    umowę o pracę) w zeznaniu podatkowym i nie będę miał żadnych problemów z US
    ani innym urzędem?

    Pozdrawiam
    BM