  • 11. Data: 2009-01-22 18:54:01
    Temat: Re: rozkodowanie radia samochodowego - czy to legalne ?
    Od: "MOK" <m...@g...com>

    pawelj wrote:

    > Dokładnie mam te same wątpliwości.
    > Tzn co do młotka to nie mam - bo wiem że mogę potłuc.
    > Co do rozkodowania za pmoca kalkulatora dostępnego w sieci za darmo - mam
    > jakieś tam wątpliwości

    Jeśli jest jakiś przepis, który zabrania Ci zrobić z Twoim własnym radiem co
    Ci się żywnie podoba, to należy ten przepis olać ciepłym moczem.

  • 12. Data: 2009-01-22 19:48:51
    Od: r...@m...com

    > Jak legalnie posiadasz te radia to możesz je nawet młotkiem potłuc. Są Twoje
    > możesz z nimi robić co chcesz.
    >
    > --
    Ok, idąc tym tokiem; legalnie posiadam telefon; mogę zmienić IMEI?

  • 13. Data: 2009-01-22 20:16:55
    Od: " sok marchwiowy" <s...@W...gazeta.pl>

    r...@m...com napisał(a):

    > firmy "majsterek"

    > które
    > maja

    > Ok, idąc tym tokiem; legalnie posiadam telefon; mogę zmienić IMEI?

    Załóż nowy wątek z takim pytaniem. Telefon zbyt odbiega od radia bo to również
    nadajnik.

  • 14. Data: 2009-01-23 20:44:21
    Od: "pawelj" <p...@p...onet.pl>

    > Załóż nowy wątek z takim pytaniem. Telefon zbyt odbiega od radia bo to
    > również
    > nadajnik.

    O ta odpowiedź to mi się nie podoba :)

    Mi nikt nie napisał że mogę sobie radio rozkodować bo to odbiornik tylko że
    to moje.
    Za to przy telefonie to już nie tak prosto ?
    coś to ne tak

    --
    PawełJ

  • 15. Data: 2009-01-27 14:52:13
    Od: Sebcio <s...@n...com>

    r...@m...com pisze:

    > Ok, idąc tym tokiem; legalnie posiadam telefon; mogę zmienić IMEI?

    Możesz. Dla ułatwienia - w swoim samochodzie możesz zamontować
    reflektory 10 000 W, świece dymne pod progami i co jeszcze chcesz. Po
    prostu odróżnij dwie rzeczy - modyfikację telefonu komórkowego a jego
    późniejsze używanie w sieci telekomunikacyjnej. Podobnie jak należy
    odróżnić modyfikację samochodu a jego późniejsze prowadzenie po drogach
    publicznych.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio