  • Data: 2012-10-12 21:43:44
    Temat: rozdaje mój nr tel
    Od: "katastrofa" <k...@a...at> szukaj wiadomości tego autora

    dzień dobry bardzo

    Siądka z byłego miejsca zamieszkania podaje mój prywatny numer telefonu
    wszsytkim, którzy o mnie zapytają. Numer kiedyś podałam jej na kontakt ze
    mną - po sąsiedzku. Jednak zdecydowanie nie życzę sobie, aby podawała go
    komukolwiek (już nie wspominając, że bez uzgodnienia ze mną).
    - Jakie pismo mogę owej sąsiadce wystosować (chciałabym jej przekazać na
    piśmie - najlepiej poleconym), żeby zaprzestała roporządzać informacją o
    mnie?

    z góry bardzo dzięki za pomoc