  • 21. Data: 2006-03-14 00:20:49
    Temat: Re: rezygnacja z alimentów
    Od: "sandra" <n...@n...e-wro.pl>

    news:dv493v$isf$2@inews.gazeta.pl...
    > sandra napisał(a):

    > Rezygnacja przez matkę z egzekucji alimentów należnych dziecku to aby na
    > pewno i zawsze będzie prawidłowym wykonywaniem władzy rodzicielskiej?

    to rzecz umowna miedzy rodzicami i wcale nie musi takie dzialanie
    negatywnie wplywac na prawidlowe wykonywanie wladzy rodzicielskiej

    Sandra

  • 22. Data: 2006-03-14 07:36:11
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    sandra napisał(a):
    > to rzecz umowna miedzy rodzicami i wcale nie musi takie dzialanie
    > negatywnie wplywac na prawidlowe wykonywanie wladzy rodzicielskiej

    nie napisałem, że musi...

    KG

  • 23. Data: 2006-03-14 08:16:12
    Od: "Maverick31" <m...@W...o2.pl>

    > Rezygnacja przez matkę z egzekucji alimentów należnych dziecku to aby na
    > pewno i zawsze będzie prawidłowym wykonywaniem władzy rodzicielskiej?

    To nowa forma uszczesliwiania na sile obywateli??? Zaraz sie dowiemy, ze
    sedziowie wiedza lepiej co dziecku jest potrzebne, a zgodnna wola obojgu
    rodzicow jest zdaniem niektorych wadliwym wykonaniem wladzy
    rodzicielskiej....:>

    Bosssssssko.:D

  • 24. Data: 2006-03-14 08:25:12
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Maverick31 napisał(a):
> [...]
    > sedziowie wiedza lepiej co dziecku jest potrzebne, a zgodnna wola obojgu
    > rodzicow jest zdaniem niektorych wadliwym wykonaniem wladzy

    a gdzie w pytaniu wyczytałeś o zgodnej woli?

    KG

  • 25. Data: 2006-03-14 08:49:20
    Od: "Maverick31" <m...@W...o2.pl>

    > a gdzie w pytaniu wyczytałeś o zgodnej woli?

    Logicznie ujmujac.
    Skoro ojciec placi bo ma taki obowiazek, a matka oddaje srodki w takiej
    samej wysokosci i to przyznaje oraz ojciec je odbiera nie odsylajac ( nie
    przeczytalem nigdzie, ze ojciec odsyla kase) mozna wykoncypowac bez
    szczegolnego trudu, ze oboje uznaja taki stan rzeczy. Ergo- ich zdania na
    temat wykonania wladzy sa w tej materii spojne. Rozumiem, ze niektorym
    trudno to pojac, ale nie wszyscy po rozwodach krusza kopie i oczekuja od
    sedziow recepty na monopol.

  • 26. Data: 2006-03-14 09:45:00
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Maverick31 napisał(a):
    > Logicznie ujmujac.

    a zrozumiałeś pytanie?

    KG

  • 27. Data: 2006-03-14 09:58:19
    Od: "Maverick31" <m...@W...o2.pl>

    > a zrozumiałeś pytanie?

    oczywiscie i nikt nie zapytal czy zrzeczenie sie alimentow moze miec wplyw
    na prawidlowosc wykonania wladzy rodzicielskiej.
    Moja wypowiedz odnosila sie stricte do Twojego wywodu, a nie do pytania
    zadanego przez autora postu.
    Nie zrozumialas pytania??? Przypomnijmy, ze matka CHCE ZRZEC SIE ALIMENTOW i
    pyta jak to zrobic.
    Nie zapytala czy moze byc to przyjmowane jako wadliwe wykonanie wladzy
    rodzicielskiej choc doszukalas sie takowego. Mam zatewm pytanie.
    Czy jezeli oboje rodzice stwierdza, ze nie chca, zeby na dziecko ktokolwiek
    placil alimenty to jest to wlasciwe wykonanie wladzy rodzicielskiej czy
    nie??? Interes dziecka jest zapewniony bo oboje rodzice loza na jego
    utrzymanie oprocz tego co nazywamy alimentami.

  • 28. Data: 2006-03-14 10:23:44
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Maverick31 napisał(a):
    > oczywiscie i nikt nie zapytal czy zrzeczenie sie alimentow moze miec wplyw
    > na prawidlowosc wykonania wladzy rodzicielskiej.

    na pewno?

    > Moja wypowiedz odnosila sie stricte do Twojego wywodu, a nie do pytania
    > zadanego przez autora postu.

    nieco to sprzeczne z tym co napisałeś powyżej

    KG

  • 29. Data: 2006-03-14 12:58:53
    Od: "Maverick31" <m...@W...o2.pl>

    > na pewno?

    > nieco to sprzeczne z tym co napisałeś powyżej

    WYBACZ ostatnie zdanie to tylko konstatacja faktow. :)