  • 1. Data: 2006-03-11 13:46:25
    Temat: Firma a US
    Od: "Tomek" <b...@o...pl>

    Witam
    Jestem synem pracownika Urzędu skarbowego. Jestem zameldowany pod tym samym
    adresem co rodzice. Czy istnieją jakieś przeciwwskazania co do założenia
    działalności gospodarczej ??

    Tomek

  • 2. Data: 2006-03-11 14:03:24
    Temat: Re: Firma a US
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <b...@o...pl> napisal(a):
> [...]
    > adresem co rodzice. Czy istnieją jakieś przeciwwskazania co do założenia

    A rodzic nie wie? :)

    Nie, nie ma. Prowadzenie działalności gospodarczej jest prawem każdego
    obywatela.
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

  • 3. Data: 2006-03-11 14:41:43
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Samotnik wrote:

    > A rodzic nie wie? :)

    Oczywiście, że nie. Przecież pracuje w US.
    Coś ty z nieba spadł. Dostałeś kiedyś jakąś prawidłową odpowiedź z US.
    Jak zwykle dostaję odpowiedź: proszę skierować do nas pytanie na piśmie.

  • 4. Data: 2006-03-11 15:22:09
    Od: "Tomek" <b...@o...pl>

    > Oczywiście, że nie. Przecież pracuje w US.
    > Coś ty z nieba spadł. Dostałeś kiedyś jakąś prawidłową odpowiedź z US.
    > Jak zwykle dostaję odpowiedź: proszę skierować do nas pytanie na piśmie.

    Nie spadłem z nieba, stąpam twardo po ziemi :). Pytam ponieważ, słyszałem
    kilka lat temu coś takiego. Dla mnie to też było dziwne, ale wolę się
    upewnić.
    Przewertowałem regulaminy US i nic takiego nie znalazłem. Teraz chcę założyć
    działalność i przypomniałem sobie o tym.

    Tomek

  • 5. Data: 2006-03-11 15:23:43
    Od: "Tomek" <b...@o...pl>

    > A rodzic nie wie? :)

    Wie, ale to chyba niczego nie zmienia ?

    > Nie, nie ma. Prowadzenie działalności gospodarczej jest prawem każdego
    > obywatela.

    Teoretycznie tak, ale zastanawiam się, czy nie ma od tego jakiś wyjątków

    Tomek

  • 6. Data: 2006-03-11 15:50:39
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    Tomek napisał:
    > Przewertowałem regulaminy US

    Wertowanie to zacznij od art. 87 Konstytucji, bo jak na razie wertujesz
    papiery zupełnie nieadekwatne.