  • 1. Data: 2007-03-11 10:38:30
    Temat: renta rodzinna a niezaliczony egzamin
    Od: "Joanna S." <q...@w...pl>

    Witam,

    mam mały problem, syn pobiera rentę rodzinną po zmarłym rodzicu, ale nie
    zaliczył pierwszego semestru (będzie powtarzał rok, bo zadarł z jakimś
    profesorem, który mu nie przepuści)

    czy teraz może pobierać rentę rodzinną dalej?

    --
    pozdr
    Joanna S.

    ------------------
    123456789

  • 2. Data: 2007-03-11 11:04:11
    Temat: Re: renta rodzinna a niezaliczony egzamin
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Joanna S. napisał(a):
> [...]
    > profesorem, który mu nie przepuści)
    >
    > czy teraz może pobierać rentę rodzinną dalej?

    oczywiscie, a jak go wyrzuca (gdy nie zda ponownie) to niech szybko sie
    zapisze do jakiejs prywatnej szkoly z niskim czesnym (wtedy po odjeciu
    od renty i tak jakas kasa bedzie).

    --
    http://www.niesfornazyta.pl/
    Pierwszy stacjonarny czytnik for typu phpBB/phpBBbyPrzemo (windows/linux)

  • 3. Data: 2007-03-11 12:54:23
    Od: "Polnocny Wiatr" <p...@w...pl>

    > nie zaliczył pierwszego semestru (będzie powtarzał rok, bo zadarł z jakimś
    > profesorem, który mu nie przepuści)

    Oj, biedne te dzieci. Zwykle nie zaliczają, przez zlośliwość profesorów, nie
    przez własne nieuctwo. ;)
    Pozdrawiam Hania (która też czasem stawia jedynki zgnębionym uczniom, na
    pewno przez złośliwość ;) )

  • 4. Data: 2007-03-11 13:28:39
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Joanna S." <q...@w...pl> wrote in message
    > Witam,
    >
    > mam mały problem, syn pobiera rentę rodzinną po zmarłym rodzicu, ale nie
    > zaliczył pierwszego semestru (będzie powtarzał rok, bo zadarł z jakimś
    > profesorem, który mu nie przepuści)

    na której to uczelni po niezaliczeniu jednego przedmiotu wywalają z uczelni,
    a nie każą powtarzać kursu.
    A może to było więcej niż jeden?

  • 5. Data: 2007-03-11 16:34:42
    Od: "Janina S." <q...@w...pl>

    Dla jasności,
    wina za to, że nie zdał jest ewidentnie po stronie dzieciaka (bo za
    dorosłego go uznać nie mogę),
    wyżej napisane jest że:
    "będzie powtarzał rok, bo zadarł z jakimś profesorem, który mu nie
    przepuści"
    nie w celu zwalenia winy na profesora, tylko aby dać do zrozumienia, że
    sesja poprawkowa nie wchodzi w grę, z uwagi na duży i niewypażony pysk syna
    (troszkę dosatnie, aczkolwiek tylko taki język oddaje prawdę)

    Dorosły człowiek, w niektórych sytuacjach przemilczałby niektóre sprawy, ale
    nie mój synek, on musi powiedzieć to co mu na języku leży, tylko nie
    pomyślał o tym, że może mu tym samym przepaść sporo pieniędzy, których
    potrzebujemy (bo do pracy przez te stracone pół roku się synek nie
    wybiera[wielce zmęczony studiowaniem i musi 'odpocząć'], a matka niech
    tyra), tylko teraz jest taka sprawa, że na następny dodatkowy rok matka musi
    uzbierać pieniądze na studia, do czego przydałyby się pieniądze z renty.

    Taka jest prawda, nie obwiniam żadnego z profesorów, bo bez przyczyny nie
    powiedzialby Arkowi, że nie ma po co się starać - i tak będzie powtarzał ten
    rok - po prostu synek sobie totalnie olał semestr.

    Wracając więc do pytania, ważnego bardziej dla mnie niż dla mojego
    studencika: czy ZUS przestanie wypłacać jemu rentę, jeśli będzie powtarzał
    rok studiów?

    pozdr
    Joanna S.

    ------------------
    123456789

  • 6. Data: 2007-03-11 16:54:11
    Od: krys <k...@p...onet.plys>

    Janina S. napisał(a):
> [...]
    > niech tyra), tylko teraz jest taka sprawa, że na następny dodatkowy
    > rok matka musi uzbierać pieniądze na studia, do czego przydałyby się

    Ten synek jest pełnoletni i ma niewyparzony jęzor? Powiedz mu, że
    dorośli ludzie sami zarabiają na swoję niezależność i niewyparzone
    gęby, a Ty też jesteś zmęczona i musisz odpocząć. Skoro nie umie
    uszanować tego, co ma, to zagnaj trutnia do roboty. Zarobi na kolejny
    rok studiów, to mu pyskowanie przejdzie.

    S, NMSP, jak widzę takie "Ballady o Januszku"

    Justyna

  • 7. Data: 2007-03-12 13:19:27
    Od: M&C <c...@C...pl>

    witek napisał(a):

    > na której to uczelni po niezaliczeniu jednego przedmiotu wywalają z uczelni,
    > a nie każą powtarzać kursu.

    Uniwersytet Wrocławski?

    Marzena
    --
    Robótki Marzeny
    http://fanturia.googlepages.com/home

  • 8. Data: 2007-03-12 13:20:38
    Od: "Angie" <j...@o...eu>

    > na której to uczelni po niezaliczeniu jednego przedmiotu wywalają z
    > uczelni,

    I semestr zaocznego prawa na slaskim?:)

    Angie