  • 1. Data: 2007-03-11 12:50:46
    Temat: Dom w spadku, podatki i jego sprzedaż - jakie doradztwo?
    Od: "Polnocny Wiatr" <p...@w...pl>

    Witam!

    Mamy pewien problem z domem, który został nam w spadku po moim ojcu.
    Domu oczywiście należy do mojej mamy. Reszta majątku została podzielona
    między mamę i nas (czyli mnie i moje rodzeństwo).
    Zagmatwaliśmy się z tym zupełnie. Wiem tyle, że przepisy podatkowe zmieniły
    się w tym roku.
    Chcemy go w przyszłości sprzedać. Nikt w tym domu nigdy nie mieszkał, więc
    nikt nie był zameldowany. Dom nawet jest w innym mieście.
    Nie mam pojęcia do kogo zwrocić się o jakieś doradztwo co z tym zrobić. I
    tak już pewnie zrobiliśmy masę błędów nic z tym nie robiąc natychmiast.
    Nie mam pojęcia co teraz będzie z podatkami. Mam nadzieję, że przynajmniej
    nie zapłacimy ich dwa razy, w skutek zmian przepisów w międzyczasie.
    Chodzi mi o nazwę instytucji czy osoby, która może nam doradzić, jak to
    rozwikłać. Doradca podatkowy, radca prawny, czy jakoś inaczej nazywający
    się?
    Z góry dziękuję za podpowiedź.

    Pozdrawiam Hanna Świercz

  • 2. Data: 2007-03-12 17:54:56
    Od: "Zbyszek" <z...@g...com>

    On 11 Mar, 13:50, "Polnocny Wiatr" <p...@w...pl> wrote:
> [...]
    > Chodzi mi o nazwę instytucji czy osoby, która może nam doradzić, jak to
    > rozwikłać. Doradca podatkowy, radca prawny, czy jakoś inaczej nazywający

    Witam,
    radca prawny, doradca podatkowy albo dobry rzeczoznawca majątkowy.

    Pozdrawiam
    Zbyszek Niemczewski