  • 1. Data: 2007-03-11 09:52:37
    Temat: w sprawie kuratora
    Od: "wodzo" <w...@o...pl>

    Witam,
    jest taka sytuacja: mój syn prowadził działalność i splajtował. Obecnie jest
    za granica. US chce skontrolować dokumenty pod kątem podatku dochodowego.
    Czy mam obowiązek jako ojciec zostac jego kuratorem? Nie orientuję się jak
    to prowadził, gdzie sa kluczowe dokumenty itp. Czy US może mnie zmusić do
    reprezentowania syna ew. jakie są inne wyjścia?

    wodzo

  • 2. Data: 2007-03-11 19:34:59
    Temat: Re: w sprawie kuratora
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "wodzo" <w...@o...pl> napisał w wiadomości

    Nie mogą Cię do niczego zmusić. Wyjaśnij im, że syn wyjechał i go nie ma. Niech
    mu doręczą wezwanie.