  • Data: 2008-06-17 10:42:37
    Temat: rękojmia przy nieruchomości
    Od: "Woj" <W...@n...poczcie.onetu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam,

    mam pewien problem - nie wchodzac w szczegoly budowlancy spartaczyli mi
    budowe domu. Wady wyszly juz po odbiorze domu. Gdy zazadalem, zeby
    poprawili, dostalem oswiadczenie, ze wszystko jest ok. Ma ekspertyze
    bieglego, ze wady rzeczywiscie sa. Czy moge teraz podac sprawe do sadu i
    wniesc o zwrot czesci zaplaconej kwoty proporcjonalnie do stwierdzonych wad
    obnizajacych wartosc domu? I na jakich przepisach sie opierac?

    pozdrawiam Woj