eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.praworekojmia › rekojmia
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsfeed.atman.pl!newsfeed.tpinterne
    t.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: wicio <o...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: rekojmia
    Date: Thu, 18 Aug 2005 15:54:06 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 10
    Message-ID: <de23rn$agp$1@atlantis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: bnj30.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1124373176 10777 83.28.255.30 (18 Aug 2005 13:52:56
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 18 Aug 2005 13:52:56 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla Thunderbird 1.0.2 (Windows/20050317)
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:320578
    [ ukryj nagłówki ]

    Mam taki oto problem
    Klient kupił sprzęt AGD (płyta ceramiczna) i otrzymał gwarancje na okres
    2 lat która minęła dokładnie 22-lipca tego roku i niestety uszkodziła
    się po okresie gwarancji.
    I tu zaczyna sie problem, bo klient stwierdza ze po upływie gwarancji
    istnieje cos takiego jak rękojmia co ma świadczyć o uwzględnieniu
    uszkodzenie i naprawie lub wymianie uszkodzonej część.

    Jeżeli przysługuje cos takiego klientowi kto ponosi koszty wymiany
    elementu ??

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1