eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.praworeklamacja w Orange › reklamacja w Orange
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!news2.icm.edu.pl!not
    -for-mail
    From: "gordom" <g...@w...plBEZ.TEGO>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: reklamacja w Orange
    Date: Thu, 4 Jan 2007 23:04:34 +0100
    Organization: http://news.icm.edu.pl/
    Lines: 27
    Message-ID: <enjtg8$62k$1@achot.icm.edu.pl>
    NNTP-Posting-Host: chello087206175103.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: achot.icm.edu.pl 1167948106 6228 87.206.175.103 (4 Jan 2007 22:01:46 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 4 Jan 2007 22:01:46 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1441
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1437
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:437430
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam serdecznie.
    Nie wiem czy to odpowiednia grupa - jeśli nie to sorry; powiedzcie proszę
    gdzie to powinienem wysłać.
    Przed kilkoma dniami z własnego sieroctwa nie zablokowałem klawiatury
    telefonu (abonament w Orange). Niestety trzymając go w kieszeni wcisnąłem
    przypadkowo kilkanaście cyfry. Kilka pierwszych stworzyło nr 070088888889 po
    czym połączenie to zostało uaktywnione. Koszt tej usługi to ponad 7 PLN
    /min. Zanim się zorientowałem i rozłączyłem upłynęło ok. 30 min (moje
    rozmowy zwykle trwają maksymalnie do 4 min). Zadzwoniłem od razu do BOK.
    Powiedziano mi, że numery zaczynające się na 0700 są na "dzień dobry"
    zablokowane i takie połączenie nie powinno się samo uaktywnić (trzeba
    wyrazić zgodę na ich odblokowanie). Ja jednak zgody na odblokowanie nigdy
    nie wyrażałem. Mimo to mój telefon się połączył. Osoba z BOK-u po chwili
    stwierdziła, że to dlatego, że połączenia te są blokowane abonentom, którzy
    są w Orange od 2003 - starszych klientów to nie dotyczy (ja jestem abonentem
    od stycznia 2002; od tego czasu kilkakrotnie zmieniałem taryfę i odnawiałem
    umowę 2 lub 3 krotnie). Starzy klienci muszą wyrazić zgodę na zablokowanie
    połączeń na 0700. Na pytanie, dlaczego odmiennie traktują jednych i drugich
    klientów odpowiedziano mi, że chciano uniknąć zamieszania ;-(. Czy warto coś
    takiego reklamować? Może ktoś z Was ma doświadczenia w podobnej sprawie i
    powie jak powinienem umotywować ewentualne roszczenie. Z góry dziękuję za
    informacje.
    Pozdrawiam,

    --
    gordom

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1