    From: "Forest+" <f...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: pytanie o ubezpieczenie zdrowotne...
    Date: Wed, 8 Jan 2003 22:07:44 +0100

    jestem swiezo upieczonym absolwentem studiow wyzszych bez stalej pracy.
    chcialem zapytac czy aby posiadac ubezpieczenie zdrowotne musze byc
    zarejestrowany w urzedzie zatrudnienia? wydawalo mi sie to oczywiste, ale
    ostatnio uslyszalem ze podobno wystarczy byc zameldowanym na stale aby miec
    prawo do bezplatnego leczenia? czy to prawda?
    dziekuje za odpowiedzi.