  • 1. Data: 2003-01-08 21:07:44
    Temat: pytanie o ubezpieczenie zdrowotne...
    Od: "Forest+" <f...@t...pl>

    jestem swiezo upieczonym absolwentem studiow wyzszych bez stalej pracy.
    chcialem zapytac czy aby posiadac ubezpieczenie zdrowotne musze byc
    zarejestrowany w urzedzie zatrudnienia? wydawalo mi sie to oczywiste, ale
    ostatnio uslyszalem ze podobno wystarczy byc zameldowanym na stale aby miec
    prawo do bezplatnego leczenia? czy to prawda?
    dziekuje za odpowiedzi.

  • 2. Data: 2003-01-08 21:55:42
    Temat: Odp: pytanie o ubezpieczenie zdrowotne...
    Od: "dekspedycja" <b...@d...prv.pl>

    Użytkownik "Forest+" <f...@t...pl> napisał w wiadomości

    > ostatnio uslyszalem ze podobno wystarczy byc zameldowanym na stale aby
    miec
    > prawo do bezplatnego leczenia? czy to prawda?

    hm, raczej nie wystarczy....
    d.

    --
    ------- Agencja Podróżnicza -------

  • 3. Data: 2003-01-09 07:13:42
    Temat: Re: pytanie o ubezpieczenie zdrowotne...
    Od: Magge <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik Forest+ napisał:

> [...]
    > ostatnio uslyszalem ze podobno wystarczy byc zameldowanym
    > na stale aby miec
    > prawo do bezplatnego leczenia? czy to prawda?

    nie wystarczy