  • Data: 2004-05-05 19:28:17
    Temat: pytanie o pracę w Policji
    Od: "Felipo" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Poniewaz nie znalazlem zadnej grupy na temat Policji, szukam pomocy na tej
    grupie
    Mam pytanie dotyczace pracy w policji. Niestety mam nie uregulowany stosunek
    do sluzby wojskowej, przegladalem w necie kryteria przyjec do szkol
    policyjnych (po za szczytnem, bo ta szkola mnie nie interesuje na dzien
    dzisiajszy) i w kazdej nalezy miec odrobione wojsko. Szkoda mi jest roku
    spedzonego w wojsku, dlatego chcialbym je odsluzyc w prewencji, wiem ze cos
    takiego jest mozliwe, poniewaz moj znajomy tak zrobil... (nie moge sie z nim
    teraz skontaktowac bo mieszka na drugiim koncu polski i dlatego szukam
    informacji tutaj).Podobno jest jakas instytucja bodajze w Warszawie, ktora
    szkoli funkcjonariuszy prewencji i nie jest to szkola wyzsza. Bylem pytac na
    komendzie ale nic konkretnego sie nie dowiedzialem.
    Jezeli ktos posiada informacje na ten temat to prosze o odp., zalezy mi na
    tym, poniewaz wtedy bez problemu moge kandydowac do szkoly pol. w
    Katowicach.
    Z gory dziekuje...