  • 1. Data: 2007-06-30 17:16:49
    Temat: pytanie
    Od: Majkel <c...@p...onet.pl>

    Witam

    Czy to mozliwe aby Komisja Etyki Dziennikarskiej zabronila wiazania sie z
    druga osoba ze wzgledu na rodzaj wykonywanej przez ta druga osobe pracy?
    Ja jestem policjantem a Ona dziennikarka??

    --
    Majkel

  • 2. Data: 2007-06-30 19:14:31
    Temat: Re: pytanie
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Majkel" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Czy to mozliwe aby Komisja Etyki Dziennikarskiej zabronila wiazania sie z
    > druga osoba ze wzgledu na rodzaj wykonywanej przez ta druga osobe pracy?
    > Ja jestem policjantem a Ona dziennikarka??

    Możliwe jest, ale sensu większego nie ma. Czy teraz, jak tylko spotykacie
    sie ze sobą macie mniejsze możliwości do wymiany informacji? Prędzej
    spodziewaj się kłopotów u siebie w firmie. Po każdym przecieku będą badać,
    czy aby czasem i w ogóle.