  • 1. Data: 2007-06-30 14:19:06
    Temat: odszkodowanie
    Od: r...@g...com

    witam

    mam pytanie czy w nizej przedstawionej sytuacji nalezy mi sie
    odszkodowanie z NW badz OC wlasciciela auta?

    jechalem autem (zarejestrowanym i ubezpieczonym w polsce) jako pasazer
    na niemieckiej autostradzie, na tejze autostradzie kierowca auta
    spowodowal wypadek wskutek ktorego doznalem zlamania obojczyka i przez
    4 tygodnie nie moglem pracowac.

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-07-02 08:22:47
    Temat: Re: odszkodowanie
    Od: "MAN" <b...@o...pl>

> [...]
    > na niemieckiej autostradzie, na tejze autostradzie kierowca auta
    > spowodowal wypadek wskutek ktorego doznalem zlamania obojczyka i przez

    Napewno z NW auta możesz dochodzić odpowiednich świadczeń. Co do polisy OC,
    zgłoś szkodę do ubepzieczyciela sprawcy, tak czy inaczej, to nic nie
    kosztuje. Pamiętaj że zgodnie z naszym KC, w odniesieniu do pasażerów
    przewożonych grzecznościowo posiadacz odpowiada na zasadzie winy (również
    kierowca).

    Pzdr
    MAN