    From: "Eli" <e...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo,pl.misc.samochody
    Subject: [pyt][crosspost] jak dodać współwłaściciela?
    Date: Tue, 23 Nov 2010 13:21:48 +0100

    Witam,

    Od razu zaznaczam, że w google szukałem, ale że przepisy podatkowe zmieniają
    się często, to jeszcze pytam tutaj żeby się upewnić.

    Kiedyś mama dopisała się jako współwłaściciel do mojego samochodu. Wyglądało
    to tak: poszliśmy do wydziału komunikacji, daliśmy podpisany przeze mnie
    papierek że oddaję mamie połowę samochodu, referent WK dopisał mamę w
    dowodzie rejestracyjnym i już. W Urzędzie Skarbowym nic od nas nie chcieli.

    Teraz to ja chcę się dopisać jako współwłaściciel do auta mojej żony. Czy
    można to załatwić tak samo, tj. żona podpisuje się na papierku że oddaje mi
    jakąś część samochodu i wystarczy iść z tym do wydziału komunikacji? Czy do
    US też trzeba chodzić, a jeśli tak to po co? Wartość samochodu to formalnie
    ok. 3 tys. zł.

    pzdr, Eli