  • 1. Data: 2004-12-25 13:53:56
    Temat: [pyt] Odszkodowanie
    Od: "Andi" <b...@w...pl>

    Witam

    Pisze na ta grupe gdyz napisalem na medycyne - tam nie uzyskalem
    odpowiedzi - moze uda mi sie tutaj ... a wiec ..

    Moj znajomy kilka miesiecy temu mial wypadek w szkole, podczas zajec wf-u
    zaslabl, dostal drgawek - na miejscu w szpitalu (po przyjezdzie karetki)
    okazalo sie ze bylo
    to ostre niedotlenienie mozgu oraz hiperwentylacja (nie wiem czy to to
    samo) - lezal na OIOMie przez jeden dzien a nastepnie kilka dni na oddziale
    wewnetrznym - na szczescie wydaje sie iz zdarzenie to nie przynioslo raczej
    stalych skutkow i juz jest wszystko dobrze. W kazdym razie pytanie moje
    sprowadza sie do tego czy moze On oczekiwac odszkodowania - skoro placi w
    szkole za ubezpieczenie ... i czy nie bedzie to juz przedatowane ... stalo
    sie to w marcu-kwietniu tego roku.
    Moze tez ktos sie orientuje jesli juz mu sie bedzie cos nalezalo to w jakiej
    wysokosci?

    dziekuje z gory za pomoc

    pozdrawiam