  • 1. Data: 2004-12-25 16:39:59
    Temat: wyjazd na stale za granice...
    Od: Jasek <j...@p...onet.pl>

    Witam,

    Zakladamy, ze wyjezdzam za granice (na koniec swiata) na dlugi okres np.
    5 lat.

    1. Czy zobowiazany jestem poinformowac US, ZUS etc. o wyjezdzie (zmiana
    adresu etc.)
    2. Gdy poinformuje urzedy o ktorych mowa w pkt. 1, moze sie zdarzyc, ze
    otrzymam wezwanie do US w sprawie np. wyjasnienia ubieglorocznego PITu i
    zobowiazany stawic sie bede osobiscie? (koszta, czas etc.)
    3. Czy moge odmowic stawienia sie w przypadku zaistnienia okolicznosci
    pkt 2?
    4. Co mi grozi, gdy nie poinformuje urzedow o ktorych mowa w pkt. 1?

    Pozdrawiam i dziekuje,
    Jacek